  • 1. Data: 2007-07-15 15:21:37
    Temat: AMEX firmowy - czemu tak tego nie lubią?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Czemu firmy (tutaj: najczęściej hotele) tak nie lubią firmowych AMEXów ?
    Większe prowizje, czy jak ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2007-07-15 21:55:29
    Temat: Re: AMEX firmowy - czemu tak tego nie lubią?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czemu firmy (tutaj: najczęściej hotele) tak nie lubią firmowych AMEXów ?
    > Większe prowizje, czy jak ?

    masz jakies doswiadczenia?
    jeszcze sie nie spotkalem, aby karta sie nie podobala, jak jest
    autoryzacja to kazda karta byla/jest dobra ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-07-16 06:44:41
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    DooMiniK napisał(a):
    > Witam.
    > Czemu firmy (tutaj: najczęściej hotele) tak nie lubią firmowych AMEXów ?
    > Większe prowizje, czy jak ?

    Nie wiem, ale możliwe. W jednym ze sklepów widziałem karteczkę
    informującą, że Ameksy akceptują przy kwotach powyżej 400 (czterystu)
    złotych. ;-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 4. Data: 2007-07-16 19:01:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomek" <a...@s...w.stopce.pl> wrote in message

    > Nie wiem, ale możliwe. W jednym ze sklepów widziałem karteczkę
    > informującą, że Ameksy akceptują przy kwotach powyżej 400 (czterystu)
    > złotych. ;-)

    Moze dlatego, ze do 400 nie ma autoryzacji a boja sie fraudow :).

    MK

  • 5. Data: 2007-07-18 15:20:16
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    > "Tomek" <a...@s...w.stopce.pl> wrote in message

    > Moze dlatego, ze do 400 nie ma autoryzacji a boja sie fraudow :).
    >
    > MK

    U znajomej w sklepie odzieżowym prowizja na posie od amexów jest o 1% wyższa
    niż na pozostałych kartach.
    POS z Pekao SA
    Arek

  • 6. Data: 2007-07-25 19:49:51
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 18-07-2007 o 17:20:16 turczy
    <"turczy[wywalwnawiasie]"@frazpc[toteż].pl> napisał:

    > U znajomej w sklepie odzieżowym prowizja na posie od amexów jest o 1%
    > wyższa niż na pozostałych kartach.
    > POS z Pekao SA
    > Arek

    To powiedz znajomej, żeby powalczyła w Peksie o obniżkę prowizji, bo 2,6%
    to trochę dużo - no chyba, że obroty kartowe poniżej 2000/mc.

    Prowizja dla sklepów w Amexie wynosi 3,8 do negocjacji +/- 0,4%.
    Za to hotel zapłaci już 4,85% co jest rozbojem w biały dzień.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/