  • 11. Data: 2005-02-05 12:25:06
    Temat: Re: ABW w Millennium [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2005 12:58:01 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wklepał(-a):

    >Ostatnio miała 007 i 17. :-)

    007 to był wczoraj w TVP1.

  • 12. Data: 2005-02-05 22:16:25
    Temat: Re: ABW w Millennium
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    No cóż ze dwa lata temu systematycznie bywałam na grupie, jednak wiadomości
    wysyłałam z innego adresu. Kaś chyba nie mało chodzi po tym świecie - zatem
    wybaczam wspaniałomyslnie że pomyliliście mnie z inną Kasią (tamta
    rzeczywiście używała CAPS LOCKA:)))
    A wracając do Pana prezesa Kotta to dziwi całe postepowanie, które jest wg
    mojej skromnej opinii tylko pokazówką dla mas. Gdyby komukolwiek zależało na
    zdobyciu dowodów postępowanie zaczęłoby się ok roku 2000 o ile pamietam.

    Pozdrawiam
    KS

  • 13. Data: 2005-02-06 08:57:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kasia napisał(a):
> [...]
    > wysyłałam z innego adresu. Kaś chyba nie mało chodzi po tym świecie - zatem
    > wybaczam wspaniałomyslnie że pomyliliście mnie z inną Kasią (tamta

    Ale wtopa. Fajny Bartolu, harakiri trza dokonać. :-)

    Ale odpowiadaj POD przyciętym cytatem...

  • 14. Data: 2005-02-06 10:20:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Ale wtopa. Fajny Bartolu, harakiri trza dokonać. :-)

    Ech, szkoda gadac Fajny Wojtku. :-)))))

    Chyba wcale nie taki Fajny Bartol

  • 15. Data: 2005-02-06 18:45:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>