  • 11. Data: 2003-01-08 15:41:16
    Temat: Re: A2 - na płatnosci kartą trzeba czekać aż pół roku???
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    news:avhgk4$9qh$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    >...jeszcze śmiał zapytać czemu tak mało.

    A to niewychowany gbur.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-01-08 15:46:18
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A to niewychowany gbur.

    Który z nich ;-) ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 13. Data: 2003-01-08 15:57:50
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > He, he... Prawdziwi Poznaniacy będą zjeżdżać z autostrady przed punktem
    > poboru opłat ;-). W lokalnych gazetach już drukują mapki z
    > najkorzystniejszymi alternatywnymi trasami ;-))).

    i calkiem slusznie
    w jakims programie tv wykazali, ze oszczednosc jazdy tym polskim platnym
    dziwolagiem to ledwie 1 litr bnzyny - 3 zl zamiast 10 !
    ja analogicznie testowalem autostrade krakowska - i wyszlo mi co prawda i az
    2 litry - ale oznacza to, ze trzeba sie bardzo spieszyc by z tyc platnych
    dziwolagow korzystac (wg mnie to max 20 minut roznicy na pelnej trasie
    krakow katowice)
    znam te drogi wokol poznania - i uwazam ze sa lepsze niz te rownolegla z
    autostrada katowicko-krakowska
    a pelnym kurewstem jest (i to zarowno na platnej kolo krakowa jak i kolo
    poznania), ze NIE ma mozliwosci zawrocic ! jesli dojedzie sie juz do bramki
    !

  • 14. Data: 2003-01-08 20:08:55
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > E tam, wszyscy Prawdziwi Poznaniacy jeżdżą do Auchan 15 km za Poznaniem, bo
    > tam paliwko o 30 gr na litrze tańsze :-).

    Eee... tak daleko...

    > Stacje w centrum są dla frajerów z
    > Warszawki ;-).

    Polecam siec Jet ale tylko w weekendy, zwlaszcza w niedziele.
    Na poczatku tygodnia paliwo jest drogie i tanieje w ciagu tygodnia
    tak, ze w niedziele jest w cenie czesto nizszej niz na Neste :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2003-01-08 21:40:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości

> [...]
    > krakow katowice)
    > znam te drogi wokol poznania - i uwazam ze sa lepsze niz te rownolegla

    Co ciekawe, można jechać autostradą dobry kawałek (ponad połowę) i dopiero
    kilka km przed bramką zjechać :-). Przynajmniej na trasie w kierunku
    Warszawy.

    Ja tam nic nie mam przeciwko autostradom płatnym, byle A2 w końcu połączyła
    Poznań z Warszawą, i w drugą stronę do Świecka. To jest makabra wśród ogonka
    tirów jechać 200 km do granicy :-(. Ale to już NTG.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 16. Data: 2003-01-08 21:56:12
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    w wiadomości news:avhfrs$glc$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Powiedz to kupującym "jogurt" za 80gr kartą kredytową:-)))

    Znowu zaczynasz ;)))

    pozdr.

  • 17. Data: 2003-01-09 10:45:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "krab" <k...@h...pl____> wrote in message news:avhhph$bin$1@news.tpi.pl...
    > a pelnym kurewstem jest (i to zarowno na platnej kolo krakowa jak i kolo
    > poznania), ze NIE ma mozliwosci zawrocic ! jesli dojedzie sie juz do
    bramki

    Hoho - czy to znowu "krabowe" rewelacje" ;-))) Jak się nie da zawrócić? Na
    odcinku Kraków-Katowice jest co najmniej kilka zjazdów - na zjeździe nie
    potrafisz zawrócić? :-)

    K. Kowalski

  • 18. Data: 2003-01-09 11:11:44
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > odcinku Kraków-Katowice jest co najmniej kilka zjazdów - na zjeździe nie

    przedmowce napisal jasno - "jesli dojedzie sie juz do bramek"
    czyli chcialby zawrocic zaraz przed branka - bo np sie rozpedzil i nie
    zjechal na jaworzno

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 19. Data: 2003-01-09 16:36:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message
    > przedmowce napisal jasno - "jesli dojedzie sie juz do bramek"
    > czyli chcialby zawrocic zaraz przed branka - bo np sie rozpedzil i nie
    > zjechal na jaworzno

    Ok, nie dotczytałem, ale chyba tym bardziej ROTFL! :-))))

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2003-01-09 17:18:50
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:avkbvs$nrp$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Ok, nie dotczytałem, ale chyba tym bardziej ROTFL! :-))))

    On chyba chciał odjechać, bo mu płatność kartą nie wyszła:-(
    To naprawdę nie zjedzie....