  • 21. Data: 2002-01-09 16:29:42
    Temat: Re: A jednak uznali :-)))))
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >Jak to jakim, klasyczne SSL 128 Bit :-)
    >Na stronie
    >http://mbank.com.pl/
    >w menu górnym masz opcję - email, klikasz i
    >przechodzisz na szyfrowanie
    >https://form.mbank.com.pl/email.html
    >no i się jeszcze kłodeczka pojawia :-))

    No fakt, szkoda tylko, ze konkretnego odbiorcy nie mozna sobie wybrac. :)

    ak

  • 22. Data: 2002-01-11 08:15:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 16:22:32 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Na stronie
    >http://mbank.com.pl/
    >w menu górnym masz opcję - email, klikasz i

    Mail moze i szyfrowany, no ale jak sprawdzic tozsamosc nadawcy ?
    To niestety nie to co porzadna poczta wewnetrzna :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-01-11 09:41:54
    Od: Gemino <g...@i...pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 09:58:30 +0100, "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> wrote:

    <ciach>

    Moja reklamacja jest rozpatrywana przez Fortis/Visa juz ponad 1 miech - wlasnie
    we wtorek zamknalem tam konto :-) A pamietam jak w najpopularniejszym swego
    czasu banku tej listy (szczegolnie podczas "fuzji" z BH :-) rozpatrzyli moja
    podobna reklamacje w 2 dni! Ciekawe, ze w obu przypadkach chodzilo o bankomaty
    PKO BP SA :-)
    ---
    Gemino