  • 1. Data: 2002-01-07 08:16:45
    Temat: Czyzby zmiany w BPH Sez@m ?
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Wchodze dzis do sezama i cos wyglada jakby wkoncu bylo on-line.

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 2. Data: 2002-01-07 08:19:30
    Temat: Re: Czyzby zmiany w BPH Sez@m ?
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <S...@c...krakow.pl>
    napisał w wiadomości news:3C39596D.945C2EEF@cyfronet.krakow.pl...
    > Wchodze dzis do sezama i cos wyglada jakby wkoncu bylo on-line.

    Dobrze napisales "wyglada" mam zrealizowane przelewy o godzinie 8:32 a w
    operacjach z dnia biezacego pustka.... a jest 9:18.
    Ale mam nadzieje, ze to jest takie potkniecie na starcie....i bedzie
    faktyczne on-line

    Pozdrawiam
    Lew

  • 3. Data: 2002-01-07 08:28:05
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Lew wrote:

> [...]
    > operacjach z dnia biezacego pustka.... a jest 9:18.
    > Ale mam nadzieje, ze to jest takie potkniecie na starcie....i bedzie

    Ale przynajmniej cokolwiek widac na biezaco. Rano placilem na stacji i
    juz widze blokade. Teraz przelalem 1 grosz i zobaczymy czy go dzisiaj
    zobacze.

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 4. Data: 2002-01-07 08:33:51
    Od: s...@h...pl (seba szymik)

    "Lew" <m...@p...onet.pl> wypocił(a)
    <a1bli8$gj2$1@news.tpi.pl>:

> [...]
    >8:32 a w operacjach z dnia biezacego pustka.... a jest 9:18.
    >Ale mam nadzieje, ze to jest takie potkniecie na starcie....i

    przeczytajcie sobie "modyfikacje" - pod tym zdjeciem na pierwszej
    stronie, on-line jest tylko saldo - historia jest z wczoraj, ale i tak
    jest to krok naprzod:)

    pozdrawiam
    seba

  • 5. Data: 2002-01-07 08:37:06
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Sebastian Maliszczak wrote:

    http://e-bank.bph.pl/bph/portal/start.nsf/Informacja
    ?openPage

    Tu jest informacja o zmianach

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 6. Data: 2002-01-07 09:10:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sebastian Maliszczak"

    > Ale przynajmniej cokolwiek widac na biezaco. Rano placilem na stacji i
    > juz widze blokade. Teraz przelalem 1 grosz i zobaczymy czy go dzisiaj
    > zobacze.

    ja tez widze 8:36 bez księgowan ale pewnie chodzi o blokadę pod wczoraj
    zrobioną transakcję
    Gorzej że nie chce mi wejść w menu przelewów - żadnych ani wzorcowych ani
    innnych
    pisze przeglądarka że jakiś błąd na stronie i już a wszystkie inne banki
    działają i BPH też kiedyś działało
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-01-07 09:42:41
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    blad wrote:

    > ja tez widze 8:36 bez księgowan ale pewnie chodzi o blokadę pod wczoraj
    > zrobioną transakcję

    Nie to na pewno dzisiejsza transkacja. Wczoraj nie robilem zadnych.

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 8. Data: 2002-01-07 13:36:04
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > przeczytajcie sobie "modyfikacje" - pod tym zdjeciem na pierwszej
    > stronie, on-line jest tylko saldo - historia jest z wczoraj, ale i tak
    > jest to krok naprzod:)

    sa za to operacje z dnia biezacego, nie rozumiem czemu nie moga byc
    dolaczone do historii

  • 9. Data: 2002-01-07 14:01:52
    Od: Marcin Wabik <m...@w...pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 09:19:30 +0100, "Lew" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >operacjach z dnia biezacego pustka.... a jest 9:18.
    >Ale mam nadzieje, ze to jest takie potkniecie na starcie....i bedzie

    No wlasnie - wyglada... dzisiaj rano zerwalem lokate 10 dniowa - 500
    zl (na konicie mialem 9 zl :)) i zrobilem przelew do Inteligo...
    Patrze teraz i jest: Inteligo +500 zl, 509 na koncie Sezam i 501.46 na
    lokacie... Mi sie to zaczyna podobac... :)) Ale w sumie wolal bym
    wiedziec, ile mam pieniedzy....

    --
    Pozdrowienia,
    Marcin Wabik mailto:m...@w...pl