  • 1. Data: 2002-01-07 00:09:58
    Temat: Dyskretnie i po cichu...
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    BRE Bank - oddzial bankowosci detalicznej, czyli mBank i Multibank wywiesily
    karteczke "zamkniete, bo nieczynne"

    Przy okazji zamknieto tez karty platnicze.

    M.

  • 2. Data: 2002-01-07 00:19:59
    Temat: Re: Dyskretnie i po cichu...
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org> napisał
    > BRE Bank - oddzial bankowosci detalicznej, czyli mBank i Multibank
    wywiesily
    > karteczke "zamkniete, bo nieczynne"

    No mBank jeszcze cos napisal o tym, ale na stronach Multibanku zupelnie nic
    nie widze w aktualnosciach.
    To mnie troche wkurzyli, bo akurat chcialem zrobic przelew, zeby rano
    wyszedl z banku, a o 4 to nie bede wstawal.
    Ehhh....

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 3. Data: 2002-01-07 04:22:31
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Wookasch" <w...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To mnie troche wkurzyli, bo akurat chcialem zrobic przelew, zeby rano
    > wyszedl z banku, a o 4 to nie bede wstawal.

    A Wy to spac nie mozecie, by komus nie dowalic...

  • 4. Data: 2002-01-07 06:30:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A Wy to spac nie mozecie, by komus nie dowalic...

    Jezu czlowieku :) co ty o 5 rano robisz??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-07 08:33:28
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > Jezu czlowieku :) co ty o 5 rano robisz??? :)

    Jak co ? Swietna pora zeby wpasc do banku przelewy porobic...

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-01-07 20:44:02
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał

    > nic

    > A Wy to spac nie mozecie, by komus nie dowalic...

    Nie chodzi o to, zeby komus dowalic. Ale chodzi o to, zeby ostrzegac o tym,
    ze dostep do konta nie bedzie dzialal.
    Akurat chcialem zrobic przelew, tak aby akurat w ranca wyszedl, a zalogowac
    sie nie mozna....
    W mBanku jakos mogli w aktualnosciach umiescic info....
    No nic, przelew poszedl z innego banku....
    A tak swoja droga - teraz zalogowac tez sie nie moge.
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 7. Data: 2002-01-07 21:12:55
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    > Jezu czlowieku :) co ty o 5 rano robisz??? :)

    Do roboty, do roboty.... czlowieku!!!