  • 21. Data: 2003-01-06 22:39:16
    Temat: Re: 50 złotych za darmo za założenie konta w Inteligo. Poważnie!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ale tam liczą rachunki, których jest więcej niż klientów.

    312 tysiecy klientow, 380 tysiecy rachunkow. ok 1,7 mld depozytow. I
    pewnie zmienilo sie na plus dosc sporo (bo to dane z listopada).

  • 22. Data: 2003-01-06 22:39:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avd09n$1fn$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:

    > A ile kosztuja karta internetowa??

    Chodzi Ci o wirtualną zasilaną? W mBanku 25 zł rocznie.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-01-06 22:39:20
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście
    news:avd0is$gut$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > Chodzi Ci o wirtualną zasilaną? W mBanku 25 zł rocznie.

    Nie, nie chodziło mi o mbank. Ktoś pisał że w inteligo jest tania karta
    internetowa.

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 24. Data: 2003-01-06 22:39:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 500 złotych? :)

    500 mln :)

  • 25. Data: 2003-01-06 22:44:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avd0p2$235$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:

    > Nie, nie chodziło mi o mbank. Ktoś pisał że w inteligo jest tania
    > karta internetowa.

    To jest ta podstawowa VE INteligo za ok. 12 zł rocznie

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-01-06 22:44:34
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > A ile kosztuja karta internetowa??

    W Inteligo kartą "internetową" jest właśnie VE, a ile w mBanku to Ci Robert
    napisał

    > Ja nie z tych.

    To może z tamtych ;-)))))))))) ?

    BTW mamy wspólną Alma Mater chyba.
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-01-06 22:50:34
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Glenn <g...@o...pl> w poście
    news:avd0rk$em5$1@news.onet.pl napisał:

    > To może z tamtych ;-)))))))))) ?

    W Tychach czasem bywam ;-)

    > BTW mamy wspólną Alma Mater chyba.
    Chyba jednak nie. Ja studiuję na Politechnice Opolskiej. Serwera news z
    wrocka używam bo mogę
    ;-) i jest fajny

  • 28. Data: 2003-01-07 19:37:20
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>