  • 1. Data: 2006-06-03 10:17:41
    Temat: 5 zł za wyciąg KK w mBanku
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    chyba jeszcze nie było

    "W przypadku rezygnacji z otrzymywania wyciągów do kart kredytowych w formie
    elektronicznej będziesz otrzymywał je w formie papierowej na zarejestrowany
    w mBanku Twój adres korespondencyjny.

    Jednocześnie informujemy, że od 1 września 2006 r. za wysyłkę papierowych
    wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w
    wysokości 5 zł."

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2006-06-03 10:20:17
    Temat: Re: 5 zł za wyciąg KK w mBanku
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w

    i bardzo dobrze - niepotrzebne koszty, a wszystko to mozna dostac mailem.

  • 3. Data: 2006-06-03 10:23:15
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

> [...]
    > wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w

    a gdzie ty to masz, bo ja slepa jestem i nie widze:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-velectron.
    html

  • 4. Data: 2006-06-03 10:28:11
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Było. news:e5aeen$tgv$1@news.dialog.net.pl

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-06-03 11:40:35
    Od: "I.b." <p...@p...com>

    > Jednocześnie informujemy, że od 1 września 2006 r. za wysyłkę papierowych
    > wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w
    > wysokości 5 zł."

    Kolejne naciagactwo banku w Polsce... hehe za chwiel za samo to, ze jest
    bank kaza sobie placic:))
    Ja tam sie nie znam, ale na moje KK przychodza wyciagi papierowe za darmo,
    online tez mam za darmo, i nikomu nawet nie przyjdzie do lba by brac kase za
    to, ze informuje sie posiadacza KK jaki jest jego stan...poza polska
    oczywiscie, gdzie slychac jedynie: "a co chcialbys za darmo..."

  • 6. Data: 2006-06-07 13:43:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 3 Jun 2006 12:17:41 +0200, w <44816158$1@news.home.net.pl>, "plusz"
    <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał(-a):

    > Jednocześnie informujemy, że od 1 września 2006 r. za wysyłkę papierowych
    > wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w
    > wysokości 5 zł."

    5x12 = 60zł... to teraz już wiemy gdzie są jedne z najdroższych KK w PL :))

  • 7. Data: 2006-06-07 18:34:29
    Od: Akkon <g...@g...pl>

    I.b. napisał(a):

    > Ja tam sie nie znam, ale na moje KK przychodza wyciagi papierowe za darmo,
    > online tez mam za darmo, i nikomu nawet nie przyjdzie do lba by brac kase

    A za kartę rocznie ile płacisz, hę?

  • 8. Data: 2006-06-07 19:51:12
    Od: "l.b." <p...@a...com>

    > A za kartę rocznie ile płacisz, hę?

    Zero! Mam kilka KK i zadna nie pobiera oplat poza oczywiscie odsetkami od
    kredytu na nich zaciagnietymi w wysokosci 15% rocznie. Zadko tyle place bo
    jesli konczy sie okres "ochronny", przewaznie po 6 miesiacach to biore
    nastepna KK gdzie przelew zadluzenia z poprzednich jest 0% przez 12
    miesiecy! Jedynie co sie placi w takim przypadku to 2% sumy przekazanej z
    innych krat. Tak wiec defakto place ok 2% rocznie za kredyt - podkreslam raz
    jeszcze, ze za kredyt a nie za mozliwosc zaciagniecia kredytu!