  • 1. Data: 2006-06-03 11:11:58
    Temat: kredyt na mieszkanie
    Od: "rose02" <a...@y...pl>

    Witajcie

    jakie sa szanse na uzyskanie kredytu na mieszkanie dla osoby która
    wlasnie skonczyla studia i rozpoczie prace od wrzesnia. czy we
    wrzesniu ma dopiero sie starac o kredyt? czy ma jakies szanse
    zarabiajac ok 600zl na miesiac. do jakiego banku najlepiej sie
    zglosic?

    bardzo prosze o informacje gdyz mam kolezanke z tym problemem która
    zwrócila sie z tym do mnie a ja nie mam zadnego doswiadczenia w
    kredytach

    rozpocznie ona prace od wrzesnia jako nauczyciel na stazu wiec penje
    przypuszczam ze bedzie miala ok 600zl
    bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2006-06-03 11:54:39
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that rose02 wrote:
    > czy ma jakies szanse
    > zarabiajac ok 600zl na miesiac.

    Ale jak z taką pensją można wziąć jakikolwiek kredyt? Przecież tyle pieniędzy
    nie wystarczy na samodzielne utrzymanie się, więc z czego ten kredyt miałby być
    spłacany?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 3. Data: 2006-06-03 13:32:57
    Od: "rose02" <a...@y...pl>

    od jakiej kwoty banki udzielaja kredytu. ile trzeba zarabiac by mozna
    było wziac kredyt??

    dzieki

  • 4. Data: 2006-06-03 13:42:26
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that rose02 wrote:
    > od jakiej kwoty banki udzielaja kredytu. ile trzeba zarabiac by mozna
    > było wziac kredyt??

    Znajdź sobie jakiś kalkulator kredytowy w Internecie, tam sobie obliczysz
    zdolność kredytową.

  • 5. Data: 2006-06-03 14:06:34
    Od: "rose02" <a...@y...pl>

    liczyłam na inna pomoc niż typu "znajdz sobie" :) ale dziekuje i
    pozdrawiam. milego weekendu

  • 6. Data: 2006-06-03 15:40:57
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that rose02 wrote:
    > liczyłam na inna pomoc niż typu "znajdz sobie" :) ale dziekuje i
    > pozdrawiam. milego weekendu

    Ale wystarczy wpisać "kalkulator kredytowy" w wyszukiwarce żeby to znaleźć, a
    przecież nikt Ci tutaj nie powie dokładnie ile musisz zarabiać by mieć kredyt,
    bo to zależy od rodzaju banku i innych rzeczy.

  • 7. Data: 2006-06-03 22:24:53
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Uzytkownik "rose02" <a...@y...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    ogolnie polecam kalkulatory kredytowe na stronach poszczegolnych bankow
    daja pojecie o tym ile mniej wiecej mozna wziac kredytu przy danych
    zarobkach.

    np:
    http://www.lukasbank.pl/popup/kalkulator_nowy.asp

    i inne na stronach poszczegolnych bankow

    przy okresie kredytowania 30 lat i podanych zarobkach moze byc to kredyt na
    ok 120-130 tys PLN przy zalozeniu CALKOWITEGO PRZEZNACZENIA DOCHODU na
    kredyt.

    co oczywiscie jest nierealne.

    mysle ze moznaby liczyc na ok polowe badz jeszcze mniej tej kwoty , czyli
    bardziej kwestia 40-50 tys.

    nie wiem o jakim miescie mowa, ale raczej za taka kwote mieszkania sie nie
    kupi.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 8. Data: 2006-06-04 08:03:53
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > przecież nikt Ci tutaj nie powie dokładnie ile musisz zarabiać by mieć
    kredyt,
    > bo to zależy od rodzaju banku i innych rzeczy.
    ____________

    tak z ciekawosci ? jakie sa RODZAJE BANKOW ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 9. Data: 2006-06-04 15:49:28
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Cyprian Prochot wrote:
    > tak z ciekawosci ? jakie sa RODZAJE BANKOW ? ;)

    OK, nie chodziło o rodzaje banków, tylko różne banki :)

  • 10. Data: 2006-06-04 16:50:51
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Jak chesz wyliczyc sobie zdolnosc to mozesz to zrobic tak, np na tej stronie
    http://www.expander.pl/ gdzies jest formularz, który mozesz wypelnic
    (Imie,.., numerem telefonu) a oni do Ciebie na drugi dzien oddzwonia. Pani
    albo Panu podajesz swoje dochody i wyliczy Ci pewnie najbardziej
    optymistyczna zdolnosc i nie podadza w którym banku jest taka oferta (ja
    drugi miesiac szukam tego banku).
    Napewno jest wiecej takich firma ale nie znam.