  • 11. Data: 2015-03-05 12:42:53
    Temat: Re: 4% na 2 m-ce do 100kzł
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    az.anonim wrote:
    > A mi z Open Fajansa nawiali telefonicznie makaron na uszy podając
    > inne parametry.
    >
    > Lokata miała być na 5%, po czym gdy zapytałem o limit kwotowy okazało
    > się że z 5% zrobiło się:
    > * 4.5% do 100 tys. zł
    > * 4% powyżej 100 tys. zł
    >
    > więc te 5% najwyraźniej było wirtualne...

    na jaki termin? Przeciez i tak to bardzo dobre parametry (ale chyba mowisz o
    czasach minionych a nie chwili obecnej).

    Te owe 4% to nadal super.

  • 12. Data: 2015-03-05 15:24:45
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 12:42:49 UTC+1 użytkownik forestdumb napisał:

    > na jaki termin? Przeciez i tak to bardzo dobre parametry (ale chyba mowisz o
    > czasach minionych a nie chwili obecnej).

    2 miesiące. Telefon odebrałem wczoraj.

  • 13. Data: 2015-03-05 17:21:36
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > 2 miesiące. Telefon odebrałem wczoraj.

    to ciekawe, bylem dzis w tym OF i dali tylko 4% dla 100k :(

  • 14. Data: 2015-03-05 19:37:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 21:56:01 +0100, RobertS napisał(a):

    > czyli jednak pofatygowałeś się do placówki?

    Akurat miałem coś do załatwienia w okolicy, więc dałem im szansę ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2015-03-05 22:23:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 19:37, Borys Pogoreło pisze:
    > Dnia Wed, 04 Mar 2015 21:56:01 +0100, RobertS napisał(a):

    > Akurat miałem coś do załatwienia w okolicy, więc dałem im szansę ;)

    to gdybyś kiedyś nie miał po drodze to daj znać, takie lokaty można też
    załatwiać w innym trybie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS