    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 3.2000
    Date: Sat, 8 May 2010 14:16:30 +0200

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hs3igt$q2r$1@news.onet.pl...

    > dobra, fucktycznie nie sprawdzilem tego... mimowszystko dalej uwazam ze
    > wsadzenie tylu waznych dla Polski osob do jednego samolotu to glupota
    > (najdelikatniej to ujmujac)...

    tu sie zgadzam z Tobą zgadzam, głupota.totalna.
    jednak nie pilot to powinien rozstrzygać :).
    moze zwrócić komus uwage... że jesteście debilami że lecicie ze mną wszyscy
    tym samym samolotem, ale gdy odmówi startu gdy wszystko gra, narazi sie
    tylko na konsekwencje służbowe a drugi przyjdzie za niego i poleci.

    george