  • 41. Data: 2009-02-20 01:10:20
    Temat: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gnkv00$srg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No cóż, chyba większość z czytających wyrobiła sobie zdanie o Tobie.
    > Przy okazji zapytam, słoma dalej Ci z butów wystaje, czy już zdążyłeś
    > schować?

    każdy o każdym ma jakieś zdanie! ale widzę, że dla niektóych to jest
    odkrycie. Nie znam twoich zwyczajów i mody panującej w twoim otoczeniu ale
    potwierdzasz że każdy pisooszołom to kretyn.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 42. Data: 2009-02-20 01:16:59
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    > Bo kryzys to taki modny temat teraz, tak jak kiedys 9/11 czy pavulon. U
    > mnie w firmie ciagle sa zatrudniani ludzie, nie znam nikogo kto stracil
    > prace i powodzi sie mi i moim znajomym coraz lepiej. A w wiadomosciach
    > codziennie o kryzysie.

    właśnie mam podobne spostrzeżenia, we wtorek zatrudniam kilka nowych osób i
    znajomi również zatrudniają a nie odwrotnie... słyszałem jedynie o
    pobliskiej firmie budowlanej zwalniającej 70 osób, ale nie wiem czy to nawet
    nie plotki bo szef małej firmy wykonującej remonty pomieszczeń dla mnie też
    zatrudnia ludzi i mówi że małych firm budowlanych na razie nie dotyczy.

    jednak pisooszołomów pewnie gdzieś "żydy" zwalniają, bo taki kretyn się do
    niczego nie może nadawać i to wina rudego oczywiście.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 43. Data: 2009-02-20 01:23:55
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gnkuqd$a3h$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jak Ci w piekarni wcisną nieświeży chleb, to też jesteś zadowolony, czy
    > może znasz się na wszystkim co kupujesz?

    nie mam wątpliwości ze mi to nie grozi, ale każdy popełnia błędy i za nie
    odpowiada. piekarz jak zrobi lipę to na drugi raz klient pójdzie gdzie
    indziej i jednorazowe wciśniecie mu starego chleba doprowadzi go do
    bankructwa. poza tym porównanie bez sensu.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 44. Data: 2009-02-20 01:24:38
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gnkupo$p3h$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    KaeFa nie masz czy o co Ci chodzi? zajmij się już wgpw/

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.