  • 31. Data: 2009-02-19 19:43:53
    Temat: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Od: sorden <s...@w...pl>

    dekazzze wrote:

    > bo jednak zarabiam od dość dawna w PLN (czego jednak żałuję).

    Żałuj! ;)

    --
    in

  • 32. Data: 2009-02-19 20:06:59
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Od kogo rząd pożycza to Euro ?.

    Np. ECB. kraje nadbałtyckie właśnie to robią np. Łotwa ponad 3 mld EUR.

    > Tzn że co, kwestionujesz że w/w stabilizacja stałego kursu dolara po 9500
    > zł nie nie miała miejsca ?.

    Kwestionuję możliwość zagwarantowania (czyli bez względu na poziom
    transferów) stałego kursu na 1,5 roku oraz tezę o masowym wytransferowywaniu
    polskich zasobów dewizowych (których zresztą praktycznie w 1989 nie było).

    Anatol

  • 33. Data: 2009-02-19 21:25:20
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawa z opcjami to przejaw tego samego zjawiska, które dzieje się ciągle.
    > Ludzie bez pojęcia kupują fundusze, ubezpieczenia i inne rozwiązania
    > finansowe, na których się nie znają, i których nie umieją kontrolować.
    > Topią przy tym mld złotych. I co? I nic. Każdy powinien dbać o siebie, a
    > jak nie umie to dostaje w dupę aż się naumie.

    piszesz jak powinno być ale niestety jak ktoś wtopi to krzyczy że ŻYDY
    KRADNĄ!! żydzi z funduszy go okradli, później żydzi z ubezpieczeń a teraz
    żydzi bankierzy i tyle. Kretyn w głębi duszy wie, ze jest kretynem ale się
    publicznie nie może przecież przyznać, więc wszelkie niepowodzenia to wina
    żydów i takiego rudego.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 34. Data: 2009-02-19 21:44:49
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Bo kryzys to taki modny temat teraz, tak jak kiedys 9/11 czy pavulon. U mnie
    w firmie ciagle sa zatrudniani ludzie, nie znam nikogo kto stracil prace i
    powodzi sie mi i moim znajomym coraz lepiej. A w wiadomosciach codziennie o
    kryzysie.

  • 35. Data: 2009-02-19 21:50:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    dekazzze wrote:

> [...]
    > publicznie nie może przecież przyznać, więc wszelkie niepowodzenia to wina

    To jet mocno krzywe, że za drobnych głupich, których są dziesiątki tysięcy
    nikt nie chce płacić. Ale jak grubi głupi, typu Jakubas, chcą by za nich
    płacić to wielu się za portfel chetnie łapie i jeszcze krzyczy, że to
    patriotyzm i solidarność narodowa. Wielu z tych, którzy w podatkach mieliby
    zapłacić nierozumie słowa opcja.

  • 36. Data: 2009-02-19 21:53:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Gonzo wrote:

> [...]
    > mnie w firmie ciagle sa zatrudniani ludzie, nie znam nikogo kto stracil
    > prace i powodzi sie mi i moim znajomym coraz lepiej. A w wiadomosciach

    Wyrażnie jesteś passe. Teraz cool to jest zesrać się w gacie na dzienniku ze
    strachu.

  • 37. Data: 2009-02-19 23:12:26
    Od: fatso <f...@n...com>

    Anatol wrote:

> [...]
    > transferów) stałego kursu na 1,5 roku oraz tezę o masowym
    > wytransferowywaniu polskich zasobów dewizowych (których zresztą

    Prosze pana, ja dobrze pamietam tamte lata. Kelner w Orbisie w zakopanem
    trzaskal obcasami
    gdy ode mnie dostal $2 napiwku. Kupilem buty skorzane z lyzwami za
    rownowartosc $5 czy 6,
    czyli praktycznie za darmo.
    Polska lezala rozlozona na obie lopatki czekajac na laske czy nielaske
    Klubu Paryskiego.
    To co Michalkiewicz i inna endecka propaganda bredzi to nie ma podstaw w
    faktach.
    Zydzi moze i chcieli wydrenowac Polske, powstaly rozne Fundacje
    nussbaumow i innych.
    Sam kupowalem bedac w Polsce ich wodke koszerna bo ona byla jedyna,
    ktora miala
    gwarancje ze to nie okowita z falszowana butelka. Ale tak po prostu
    wowczas w Polsce
    nie bylo co ukrasc.

    fatso

  • 38. Data: 2009-02-20 00:42:44
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    > no właśnie o to chodzi że kacze osołomy nigdy tego nie zrozumieją bo
    > nie chcą, ważne by coś dowalić donkowi i tyle.

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Mariusz

  • 39. Data: 2009-02-20 00:46:02
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    > ponieważ moja miesięczna zaliczka na dochodowy wzrosła r/r o jakieś 6k
    > PLN z

    No cóż, chyba większość z czytających wyrobiła sobie zdanie o Tobie.
    Przy okazji zapytam, słoma dalej Ci z butów wystaje, czy już zdążyłeś
    schować?

    Mariusz

  • 40. Data: 2009-02-20 00:48:26
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

> [...]
    > kretynem ale się publicznie nie może przecież przyznać, więc wszelkie
    > niepowodzenia to wina żydów i takiego rudego.

    Jak Ci w piekarni wcisną nieświeży chleb, to też jesteś zadowolony, czy
    może znasz się na wszystkim co kupujesz?

    Mariusz