  • 11. Data: 2009-02-19 13:46:32
    Temat: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > wysylajac ten post na grupe chciales tylko i wylacznie dowalic rzadowi
    > tuska jak to robisz w niemal kazdym poscie.

    Czas pokaże czy interwencja rządu będzie skuteczna, i czy złotówka
    podniesie się po "dosyć ciężkim nokaucie" - jakim jest uwikłanie się
    polskich przedsiębiorców w opcje walutowe ....
    .

    Endriu

  • 12. Data: 2009-02-19 14:05:13
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > Czas pokaże czy interwencja rządu będzie skuteczna, i czy złotówka
    > podniesie się po "dosyć ciężkim nokaucie" - jakim jest uwikłanie się
    > polskich przedsiębiorców w opcje walutowe ....

    Owszem, czas pokaze tylko nadal nie rozumiem dlaczego juz teraz
    wylewasz kubly brudu mimo ze nic jeszcze nie jest jasne. I ciesze sie
    ze zauwazyles ze to "polscy przedsiebiorcy" a nie Tusk.
    Jesli nie skonczysz z ta antyrzadowa propaganda to za chwile kazdy
    bedzie patrzyl na ciebie jak na jarkacza. Cokolwiek powie to i tak
    nikt na to nie zwraca uwagi bo wiadomo ze jarkacz jest zawsze anty.
    Sprobuj byc przez chwile neutralny swiatopogladowo co ?

  • 13. Data: 2009-02-19 14:20:49
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> pisze:

    > Czas pokaże czy interwencja rządu będzie skuteczna, i czy złotówka
    > podniesie się po "dosyć ciężkim nokaucie" - jakim jest uwikłanie się
    > polskich przedsiębiorców w opcje walutowe ....

    "Uwikłanie się" czy "uwikłanie"?

    Kto wreszcie do kurwy nędzy poda które banki (nazwy) pod czyją kontrolą
    (nazwy) sprzedawały te "asymetryczne opcje" w sporej części ludziom i
    firmom które nie były wstanie racjonalnie ocenić ryzyka?
    [ nazwa banku, nazwa właściciela, na jaką sumę opcję jakiego rodzaju ]

    Panowie bankofcy:
    Jak nie ma czarnych owiec to *wszystkie* owce są ciemno szare.
    Jak się nie zwali "moralnej odpowiedzialności" na winnych (konkretne
    kilka kilkanaście banków) to poniosą ją *wszystkie* banki a "płacenie za
    konkurencje" jest całkowicie niezgodne z duchem wolnego rynku.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Przebaczać - to, czego trzeba się uczyć.

  • 14. Data: 2009-02-19 14:55:28
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > nikt na to nie zwraca uwagi bo wiadomo ze jarkacz jest zawsze anty.
    > Sprobuj byc przez chwile neutralny swiatopogladowo co ?

    Może przesadzam z ilością postów - to prawda, postaram się to w miarę
    możliwości zmienić. Ale może po prostu sytuacja jest arcyciekawa - a jak
    jest ciekawie to człowiek z natury reczy pyta ..... ot wszystko.

    Endriu

  • 15. Data: 2009-02-19 14:55:58
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Wysyłając ten post na grupę chciałem zwrócić uwagę głównie na kwotę 200
    > mld dolarów w porównanie jej do 3 mld Euro jaka dysponuje nasz rząd....

    Chciałeś chyba pochwalić sie nieumiejętnością rozumienia tekstu napisanego?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2009-02-19 16:59:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    viper wrote:

    > Endriu, bo pan Sadowski nie potrafi pojąc prostej rzeczy... jesżeli
    > osłabienie spowodowane jest zagrywkami spekulantów, to interwencja bez
    > problemu uzdrowi sytuację... a jeżeli osłabienie ma solidne podstawy
    > fundamentalne, to żadne pieniądze tego nie zatrzymają... czas pokaże, ale
    > myślę że spadek złotówki zostanie zatrzymany...

    Tusk nic nie zrobił. Miał tylko dobry timing. Przy okazji sprzedał trochę
    euro, które i tak musiał wymienić. Nie wiem o co to zmieszanie. Czy
    5pln/ero to zły kurs? A dlaczego 4,50 jest lepszy, a 7,20 gorszy? W tym
    kraju jakakolwiek zmiana wywołuje frustracje. Nie ważne dobra czy zła.

  • 17. Data: 2009-02-19 17:02:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > To jest mocne. Zlikwidować media! Niech ostanie się tylko GW i TVN.
    > Będziemy żyli w raju.
    > kc

    Masz dobre wnioskowanie i silną logikę. Pewnie same sukcesy na koncie. Też
    chciałbym się trochę podciągnąć. Jak wywiodłeś, że trzeba zlikwidować media
    z wyłączeniem TVN i Wyborczej?

  • 18. Data: 2009-02-19 17:09:56
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Masz dobre wnioskowanie i silną logikę. Pewnie same sukcesy na koncie. Też
    > chciałbym się trochę podciągnąć. Jak wywiodłeś, że trzeba zlikwidować media
    > z wyłączeniem TVN i Wyborczej?

    Dzięki. To dziecinnie proste
    kc

  • 19. Data: 2009-02-19 17:30:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Dzięki. To dziecinnie proste
    > kc

    Miej wyrozumiałość. Dla takiej tęgiej głowy to dziecinnie proste ale ja nie
    daje rady. Wytłumacz bardziej szczegółowo Twój genialny tok rozumowania.

  • 20. Data: 2009-02-19 17:39:02
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Sorry, ale są sprawy beznadziejne. Jeżeli mylisz się tu:

    <Pewnie same sukcesy na koncie.

    tak jak możemy zacząć tłumaczenie?

    kc