  • 11. Data: 2015-05-09 10:32:25
    Temat: Re: 110 mld w kontekście Grecji.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    >O sorry totus (z małej litery) widze port już poszedł.....
    >
    >Port w Pireusie trafi w ręce Chińczyków. Premier Grecji zgodził się na prywatyzację
    >http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17676707,Port
    _w_Pireusie_trafi_w_rece_Chinczykow__Premier_Grecji.
    html

    Widzę, że i u nas wyprzedaż nabiera tępa:

    SPRZEDAĆ KASPROWY. Warszawa 21.01.15 - Bogusław Wolniewicz
    https://forumemjot.wordpress.com/2015/05/08/sprzedac
    -kasprowy-warszawa-21-01-15-boguslaw-wolniewicz/

    Endriu

  • 12. Data: 2015-05-09 11:20:26
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    >Widzę, że i u nas wyprzedaż nabiera tępa:

    Sorry: tempa....

    Endriu

  • 13. Data: 2015-05-28 21:57:53
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Nie

    Teraz czas na kolejne przepoczwarzenie twoich idoli czyli Leszka Balcerowicza -
    nowoczesnaPL....

    Naftalinowa modernizacja

    "[...]Okazuje się przy tym, że zasoby kadrowe, jakimi dysponuje razwiedka, wcale nie
    są bogate. W przeciwnym razie nikt nie wyciągałby z naftaliny pana prof. Leszka
    Balcerowicza, ani legendarnego pana Władysława Frasyniuka. Tymczasem to właśnie oni
    zostali wyznaczeni na jasnych idolów, w których ma wpatrzyć się naród, a partia, na
    której czele maja stanąć, jeszcze niczego nie zaproponowała, a już zyskała 11 procent
    popularności. [...]".

    Ja ci kurwa totus przypominam, że twój jebany idol Leszek odpowiedzialny jest razem z
    Buzkiem za cztery wielkopomne reformy od których powstało tyle partyjnych synekur, że
    wszystko musiało się zakoczyć dziurą budżetową Bauca, z której ratować nas musiał
    kolejny czerwony partyzant Lesio Miller....

    Jak teraz słysze słowa Petru (który ma być chłopakiem Balcerowicza), że należy
    wydawać mniej niż się przeżera...:

    Sejm przeciw nowemu prezydentowi?
    http://biznes.pl/magazyny/sejm-przeciw-nowemu-prezyd
    entowi/n5m984

    ..to cholera mnie bierze, i pytam się kurwa gdzie był wtedy twj wielce oszczędny
    Balcerowicz ?. Nie idź tą drogą totus, ostrzegam cię.

    Endriu

  • 14. Data: 2015-05-28 23:34:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > ..to cholera mnie bierze, i pytam się kurwa gdzie był wtedy twj wielce
    > oszczędny Balcerowicz ?. Nie idź tą drogą totus, ostrzegam cię.

    Tyyy ja też chce. Podaj mi adres tego sprzedawcy. Ale odjazd!
    Ty w swoim budżecie domowym, oczywiście przeżerasz 5% więcej rocznie niż
    zarabiasz. Każdy tak robi od urodzenia.
    Jak już napiszesz skąd bierzesz prochy to podaj adres gdzie Ci ciągle
    pożyczają.
    Hahaha. Niesamowite.
    Jeszcze rozumiałbym Cie gdybyś żył z podatków. Ale Ty jesteś dawcą netto.
    Niewyobrażalne jaką można mieć pustkę w głowie.
    Ale prochy czad. Przyznaje

  • 15. Data: 2015-06-03 17:15:45
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Tyyy ja też chce. Podaj mi adres tego sprzedawcy. Ale odjazd!

    Totus, to że "balcerowiczowski aniołek charliego" Petru nie chciał umierac za PKP jak
    Opawski, i na posadzie reformatora kolei wytrzymał tylko jeden dzień:

    Petru nie umrze za PKP
    http://monsieurb.neon24.pl/post/107382,petru-nie-umr
    ze-za-pkp

    ... to nie oznacza, że twój wlonorynkowy geniusz Balcerowicz który nie przepracował w
    firmie rynkowej ani jednego dnia nie siedzi na garnuszku Wejchertów i Walterów...:

    PRL nowocześnieje
    http://monsieurb.neon24.pl/post/123085,prl-nowoczesn
    ieje

    "[...] Fundacja Balcerowicza FOR jest finansowana przed datki oraz przez rodzinę śp.
    Jana Wejcherta, panamskiego wizjonera z ITI. Na początku lat 90-tych, kiedy
    Balcerowicz był ministrem finansów wykonującym polecenia Jeffreya Sachsa i ludzi z
    Harvardu, Wejchert i Walter zarobili miliony na pierwszej giełdowej prywatyzacji w
    Polsce, jako "inwestorzy strategiczni" w nomenklaturowej spółce Exbud SA, która jako
    pierwsza weszła na polską giełdę. [...]".

    .. którzy robili największe kokosy w czasach gdy mordowano Falzmana. Ostrzegam cię
    totus, nie idź tą drogą .....

    Endriu

  • 16. Data: 2015-06-03 18:27:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > .. którzy robili największe kokosy w czasach gdy mordowano Falzmana.
    > Ostrzegam cię totus, nie idź tą drogą .....

    Ciągle ta sama gadka. Nie jest ważne co mówi tylko jakich miał rodziców,
    jaką wiarę wyznaje (czy czasem nie żyd), skąd ma pieniądze.
    Co takiego ci się nie podoba z tego co mówi Balcerowicz za pieniądze
    Wejcherta i Waltera?
    Potrafisz to wyartykułować i dodatkowo uzasadnić?
    A to o Falzmanie to co ma znaczyć? Czego mam się przestraszyć? Podkręć
    trochę jasność. Masz jakiś dowód na to, że Faltzmana zamordowano? Nie?
    Fatalnie. Czyli brednie. Do wierzenia masz Boga, a nie chore teorie.
    Napisz kiedyś coś od siebie. Ciągle wklejasz jakieś chore cytaty.

  • 17. Data: 2015-06-03 18:37:40
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Co takiego ci się nie podoba z tego co mówi Balcerowicz za pieniądze
    > Wejcherta i Waltera?

    To że jak był ministrem finansów to omało nie doprowadził kraju wespół z
    Buzkiem na skraj bankructwa poprzez tworzenie partyjnych synekur, po czym po
    latach pierdoli farmazony o tym, że trzeba zaciskać pasa. Niech spierdala i
    mnie nie wkurwia tą żałosną gadką pierdolony oszust.

    Endriu

  • 18. Data: 2015-06-03 19:26:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > po latach pierdoli farmazony o tym, że trzeba zaciskać pasa. Niech
    > spierdala i mnie nie wkurwia tą żałosną gadką pierdolony oszust.

    Jaki był stan finansów państwa gdy zaczynał byc ministrem finansów, a jaki
    gdy przestał?
    potrafisz na to odpowiedzieć sam?

  • 19. Data: 2015-06-05 17:56:59
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jaki był stan finansów państwa gdy zaczynał byc ministrem finansów, a jaki
    > gdy przestał?

    Jak przestał państwo omal nie zbankrutowało.

    Endriu

  • 20. Data: 2015-06-05 18:49:42
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Jak przestał państwo omal nie zbankrutowało.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?