  • 1. Data: 2002-04-15 16:27:41
    Temat: jaki bank
    Od: "tytoos" <t...@k...net.pl>

    lamer nie lamer ale zapytam
    ludzie, mam konto w telepekao i w zasadzie jestem zadowolony. Ale slyszac o
    ostatnich problemach z autoryzacja kart (sam tez mialem kiedys podobny
    przypadek) chcialbym sie zabezpieczyc. Jaka wybrac karte dodatkowa, w jakim
    banku, zeby mieć gwarancje, ze jak padnie ckc to bede mogl zaplacic druga.
    Nie ukrywam, ze chcialbym zeby byla tania w utrzymaniu.
    toos

  • 2. Data: 2002-04-15 16:36:29
    Temat: Re: jaki bank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > banku, zeby mieć gwarancje, ze jak padnie ckc to bede mogl zaplacic druga.
    > Nie ukrywam, ze chcialbym zeby byla tania w utrzymaniu.

    W tym samym jakas wypukla np EC/MC lub VC concerto
    lub debetowa zlotowa lub walutowa

  • 3. Data: 2002-04-16 07:03:33
    Od: "tytoos" <t...@k...net.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > jakim
    >
    > W tym samym jakas wypukla np EC/MC lub VC concerto
    > lub debetowa zlotowa lub walutowa

    To znaczy, ze jak padnie ckc (nie bedzie mogl zautoryzowac karty
    elektronicznej maestro) to mimo wszystko bede mogl dokonac transakcji?

  • 4. Data: 2002-04-16 16:44:40
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > To znaczy, ze jak padnie ckc (nie bedzie mogl zautoryzowac karty
    > elektronicznej maestro) to mimo wszystko bede  mogl dokonac transakcji?

    Tak, ale tylko karta wypukla i w granicach floor limitu.
    Poczytaj http://www.karty.pl i http://www.faq4pbb.prv.pl

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 5. Data: 2002-04-17 05:50:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 18:27:41 +0200, "tytoos" <t...@k...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >banku, zeby mieć gwarancje, ze jak padnie ckc to bede mogl zaplacic druga.
    >Nie ukrywam, ze chcialbym zeby byla tania w utrzymaniu.

    Najtanszym sposobem to jakies VE obslugiwane przez inne centrum, np
    mBank. Ale to zabezpieczy tylko przed padem samego polaczenia do CKiC
    Pekao. Jak cale lacza leza to tylko jakas wypukla ma szanse przejsc,
    tez lepiej zeby byla z innego centrum niz karta glowna.
    W miare tania i dostepna jest VC Multi. Oczywiscie jak juz zaczniesz
    uzywac karty wypuklej to szybko przestanie byc ona Twoja dodatkowa i
    stanie sie glowna :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-04-17 06:01:01
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Wojtek Frabinski napisał(a):

    > W miare tania i dostepna jest VC Multi. Oczywiscie jak juz zaczniesz
    > uzywac karty wypuklej to szybko przestanie byc ona Twoja dodatkowa i
    > stanie sie glowna :-)

    jak sie ma konto w pekao to jest dostepna bo mozna przyniesc historie
    konta
    ale wystarczy miec konto np. w mbanku i trzeba czekac 3 m-ce na wydanie
    karty (pomijam kwestie potwierdzen z banku, bo wtedy karta staje sie za
    droga) - nie pomaga nawet zaswiadczenie o zarobkach i stalym
    zatrudnieniu

    robert
    p.s. i jeszcze cytat
    "A po co panu VC? to ona jest jakos lepiej akceptowana od VE?"
    dysponent w multibanku (16 IV 2002)