  • 21. Data: 2002-06-27 11:27:12
    Temat: Re: =)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:afej0t$f2l$1@news.onet.pl...

    > Czy tak czy siak i tak bede nekal pana o inicjalach KK =) Ale nie wiem 3y
    > wytrzymam z wami do 100 =P
    > Thx za 100lat.

    Chciałbym zauważyć, że mam najpopularniejsze inicjały na pbb ;-)))
    A tak baj dy łej: piękny wiek minik - ech, łezka się w oku kręci :-)))

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-06-27 16:42:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Chciałbym zauważyć, że mam najpopularniejsze inicjały na pbb ;-)))
    > A tak baj dy łej: piękny wiek minik - ech, łezka się w oku kręci :-)))

    Oj piekny, piekny, chociaz przyznam, ze chcialbym juz byc po studniach i
    miec stala prace. =)

  • 23. Data: 2002-06-28 10:50:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:afffbm$icd$1@news.onet.pl...
    > Oj piekny, piekny, chociaz przyznam, ze chcialbym juz byc po studniach i
    > miec stala prace. =)

    I wyrabiać sobie karty kredytowe? ;-)))

    K. Kowalski

  • 24. Data: 2002-06-28 16:33:17
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > I wyrabiać sobie karty kredytowe? ;-)))

    Nie tyle co karty, ale stan konta do ktorych sa one przypisane =)