  • 1. Data: 2002-10-28 19:28:11
    Temat: zablokowana karta
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    zablokowalem karte (mea culpa - glupota)
    podajac 3 x zly PIN... czy teraz jedyne
    co pozostalo to wymiana karty, czy da sie
    to jeszcze odkrecic (Millenium)

    ZOMO
    --
    change onet to 0net in reply adress
    change "o" to ZERO - stop SPAM

  • 2. Data: 2002-10-28 20:03:07
    Temat: Re: zablokowana karta
    Od: t...@i...pl

    > zablokowalem karte (mea culpa - glupota)
    > podajac 3 x zly PIN... czy teraz jedyne
    > co  pozostalo to wymiana karty, czy da sie
    > to jeszcze odkrecic (Millenium)
    >
    > ZOMO

    Masz jeszcze jedną szansę - jutro po południu. Jesli podasz właściwy PIN
    to będzie OK. Jeśli i tym razem się pomylisz - to już tylko nowa karta.

    Pozdrawiam
    Tasmin

  • 3. Data: 2002-10-29 08:06:52
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zablokowalem karte (mea culpa - glupota)
    > podajac 3 x zly PIN... czy teraz jedyne
    > co pozostalo to wymiana karty, czy da sie
> [...]

    Mialem taki "numer" dotyczylo maestro z PKO SA , mialem szczescie bo
    bankomat byl przy oddziale to karte nastepnego dnia po prostu od nich
    odebralem, jesli sie nie zdazy to dzwon do centrum autoryzacji powiedz o co
    chodzi , gdzie zablokowana itp i po ok tygodniu bedziesz mial ja z powrotem.

    pozdrawiam,
    SG