  • 1. Data: 2002-10-28 23:03:22
    Temat: Kredyty o najwyższej RRSP
    Od: t...@p...onet.pl

    Mam propozycję. Może zrobimy listę banków dających kredyty konsumenckie o
    najwyższej RRSP. Na przykład pierwsza dziesiątka lub pierwsza piątka ciągle
    uaktualniana. Co wy na to? Pozdrowienia dla wszystkich. Tensor1.
    PS. Mam kilku pretendentów na zwycięstwo jeżeli temat Was zainteresuje.

  • 2. Data: 2002-10-29 09:26:59
    Temat: Re: Kredyty o najwyższej RRSP
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > uaktualniana. Co wy na to? Pozdrowienia dla wszystkich. Tensor1.
    > PS. Mam kilku pretendentów na zwycięstwo jeżeli temat Was zainteresuje.

    Ja bym jeszcze dorzucił firmy w rodzaju "Provident" do tej listy. I chyba to
    one zajmowałyby czołowe pozycje.

    Grzexs

  • 3. Data: 2002-10-29 14:57:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > ciągle
    >
    > Ja bym jeszcze dorzucił firmy w rodzaju "Provident" do tej listy. I chyba to
    > one zajmowałyby czołowe pozycje.
    >
    > Grzexs
    Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Zmodyfikuj listę, którą inicjalizuje.
    -----
    Lista Liderów w kategorii maksymalna RRSP

    1. RRSP = 92,43%; Żagiel - kredyt ratalny 3M (Tensor1)
    2. RRSP = 52,23%; Lukas - kredyt gotówkowy 1Y (Tensor1)

    --------
    Myślę, że przyzwoitość nakazuje podawanie danych dostępnych w Internecie oraz
    opatrzenie ich swoim "kodem". Proponuje listę w tej formie modyfikować. Proszę
    także nie robić sobie żartów. Moim zdaniem sprawa jest poważna. Tylko
    zdecydowane i zbiorowe takie akcje mogą coś zmienić. Pozdrowienia dla
    wszystkich Tensor1.