  • 1. Data: 2002-10-28 19:13:31
    Temat: RAIFFEISEN - internet?
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos moze wie, kiedy Raiffeisen Bank zaoferuje internetowy dostep do kont
    i rachunku kart kredytowych.
    Dziekuje

  • 2. Data: 2002-10-29 07:12:56
    Temat: Re: RAIFFEISEN - internet?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czy ktos moze wie, kiedy Raiffeisen Bank zaoferuje internetowy dostep do
    kont
    > i rachunku kart kredytowych.
    > Dziekuje

    Moze razem z pekao ? ;-))

  • 3. Data: 2002-10-29 07:24:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 29, 2002 at 08:12:56AM +0100, Witek wrote:

    > kont
    >
    > Moze razem z pekao ? ;-))

    Ty mnie nie strasz! ;-)

    A na powaznie to oficjalnie ostatni znany mi termin to byl czerwiec
    2002, potem jakos niesmialo (jak mijal czerwiec) to byl koniec 2002.

    Ale pewnie nie wczesniej niz w polowie 2003 - kazdy bank ma powazne
    obsuwy z uruchomieniem tego kanalu ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-10-29 07:30:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ty mnie nie strasz! ;-)

    ;-))))

> [...]
    > 2002, potem jakos niesmialo (jak mijal czerwiec) to byl koniec 2002.
    >
    > Ale pewnie nie wczesniej niz w polowie 2003 - kazdy bank ma powazne

    No to by sie gdzies zgadzalo z zapowiedziami pekao ;-)))
    Choc i oni beda mieli pewnie powazna -kolejne 2 lata ?- obsuwe ;-)))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 5. Data: 2002-10-29 08:25:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 29, 2002 at 08:30:12AM +0100, Witek wrote:

    > No to by sie gdzies zgadzalo z zapowiedziami pekao ;-)))
    > Choc i oni beda mieli pewnie powazna -kolejne 2 lata ?- obsuwe ;-)))

    Powiedz co wiesz lepiej, zamiast w ten piekny dzien mnie stresowac. ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-10-29 08:31:41
    Od: l...@o...pl

    > Czy ktos moze wie, kiedy Raiffeisen Bank zaoferuje internetowy dostep do kont
    > i rachunku kart kredytowych.
    > Dziekuje
    >

    > --
    Z tego co mi się kojarzy to oni w ogóle nie zamierzjaą już uruchomic tego
    kanału dystrybucji

  • 7. Data: 2002-10-29 09:02:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Powiedz co wiesz lepiej, zamiast w ten piekny dzien mnie stresowac. ;-)

    A co ja tam wiem ;-))) Zapytaj lepiej u zrodla ;-)

  • 8. Data: 2002-10-29 09:21:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 29, 2002 at 10:02:57AM +0100, Witek wrote:

    > A co ja tam wiem ;-))) Zapytaj lepiej u zrodla ;-)

    Zrodla, powiadasz ... czyli w pekao? ;-)

    Przeciez wiadomo ze odpowiedz bedzie ze 'uruchamiaja jutro, gora pojutrze'.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-10-29 12:37:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zrodla, powiadasz ... czyli w pekao? ;-)

    Myslalem ze chodzi Ci o rajfiego ;-)
    A pekao spisalem juz dawno na straty ;-P

    > Przeciez wiadomo ze odpowiedz bedzie ze 'uruchamiaja jutro, gora
    pojutrze'.

    Fakt ;(((

  • 10. Data: 2002-10-29 20:46:21
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    > Z tego co mi się kojarzy to oni w ogóle nie zamierzjaą już uruchomic tego
    > kanału dystrybucji

    A co to znaczy "oni...juz nie zamierzaja uruchomic tego kanalu"? To znaczy ze
    Raiffeisen nie bedzie rozwijac obslugi rachunkow? Moze mi sie wydaje, ale
    trudno konkurowac z innymi bankami, gdy nie ma sie narzedzi stosowanych przez
    konkurencje.
    Pzdr T