  • 1. Data: 2008-03-29 10:02:19
    Temat: wypowiedzenie umowy przez bank
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    co zrobic w przypadku kiedy bank chce wypowiedziec umowe z powodu ktory
    nie jest zapisany w regulaminie tylko jest widzimisie banku?

  • 2. Data: 2008-03-29 10:23:57
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 11:02, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > co zrobic w przypadku kiedy bank chce wypowiedziec umowe z powodu ktory
    > nie jest zapisany w regulaminie tylko jest widzimisie banku?

    Jestes pewien, ze nie ma w regulaminie?
    Cos wiecej?

  • 3. Data: 2008-03-29 11:10:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-29 11:23, krzysztofsf stwierdził, że:

    > Jestes pewien, ze nie ma w regulaminie?

    Może być w umowie.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-03-29 11:26:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 12:10, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2008-03-29 11:23,  krzysztofsf stwierdził, że:

    > Może być w umowie.

    "i z innych powodow uznanych przez bank..." ;)

  • 5. Data: 2008-03-29 14:19:47
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

> [...]

    w umowie nie ma takowego zapisu

    > "i z innych powodow uznanych przez bank..." ;)

    takiego tez nie ma

  • 6. Data: 2008-03-29 14:26:56
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > Jestes pewien, ze nie ma w regulaminie?
    > Cos wiecej?

    chodzi dokladnie o karte platnicza (visa electron). giodo nakazal w
    drodze decyzji administracyjnej naniesienie poprawek na karcie (pisownia
    nazwiska), a bank odmowil i straszyl wypowiedzeniem umowy o karte.

    a jest napisane w regulaminie kart platniczych:
    1. Bank może wypowiedzieć Umowę i zastrzec kartę z następujących ważnych
    powodów:
    1) Posiadacz karty narusza postanowienia Umowy lub Regulaminu,
    2) przez ostatnich 6 miesięcy dostępny limit transakcji utrzymywał się
    na poziomie nie większym od zera,
    3) stwierdzone zostanie zagrożenie terminowej spłaty zobowiązań
    Posiadacza karty wobec Banku,
    4) stwierdzone zostanie działanie przestępcze przy użyciu karty lub
    podejrzenie takiego działania.

    zadna z powyzszych okolicznosci nie nastapila.

    nie wnikajcie prosze w zasadnosc decyzji administracyjnej i filozoficzne
    podejscie do problemu, tylko interesuje mnie czyste podejscie prawne.
    decyzja zapadla, bank ma obowiazek dokonania odpowiedniej poprawy, ale
    nie chce tego zrobic i straszy rozwiazaniem umowy o karte. co robic, by
    dostosowal sie do tej decyzji i moc dalej korzystac z karty?

  • 7. Data: 2008-03-29 14:34:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 15:26, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > nie chce tego zrobic i straszy rozwiazaniem umowy o karte. co robic, by
    > dostosowal sie do tej decyzji i moc dalej korzystac z karty?

    Dziwaczne.
    Mi Polbank pomylil sie przy wystawianiu karty, nie przyjalem z bledem
    i zlikwidowali wznawiajac w poprawnej pisowni.

    Nie wyobrazam sobie dlaczego bank mialby odmowic wymiany karty jesli
    dane na niej sa inne niz w umowie na podstawie ktorej zostala zawarta.

  • 8. Data: 2008-03-29 15:16:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sarpedon" <f...@b...cy> wrote in message

    > chodzi dokladnie o karte platnicza (visa electron). giodo nakazal w drodze
    > decyzji administracyjnej naniesienie poprawek na karcie (pisownia
    > nazwiska), a bank odmowil i straszyl wypowiedzeniem umowy o karte.

    Moze byc tak, ze przeprowadzenie takiej operacji sie bardzo kosztowne i z
    ekonomicznego pynktu widzenia nieoplacalne. W takim wypadku bank moze
    wypowiedziec umowe.
    Czy jestes pewien, ze w ogole norma ISO dotyczca kart platniczych przewiduje
    mozliwosc wprowadzenia takich zmian?

    MK

  • 9. Data: 2008-03-29 15:37:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Nie wyobrazam sobie dlaczego bank mialby odmowic wymiany karty jesli
    > dane na niej sa inne niz w umowie na podstawie ktorej zostala zawarta.

    Który bank wyda kartę z napisem

    "Bronisława Brzęczyszczykiewiczówna-Błagowieszczańska"

    ?

    MJ

  • 10. Data: 2008-03-29 17:31:58
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Michal Jankowski pisze:

    > Który bank wyda kartę z napisem
    > "Bronisława Brzęczyszczykiewiczówna-Błagowieszczańska"

    no na przyklad! w regulaminie ani umowie nie ma zapisu co do norm zapisu
    nazwisk na kartach, jest natomiast zapis, ze karte wystawia sie na dane
    konkretnej osoby. a "Bronisława Brzęczyszczykie" to zupelnie inna osoba.

    w mojej sytuacji bank odmowil wymiany karty nawet mimo interwencji w giodo