  • 1. Data: 2008-03-29 02:29:45
    Temat: Czy wyciag do KK Citi jest "sporzadzony elektronicznie i nie wymaga stempla..."?
    Od: "Stachu S." <s...@o...pl>

    Pytanie:
    Czy wyciąg on-line do karty kredytowej
    CITI Banku Handlowego zawiera klauzulę:
    _____________________________________

    "Dokument sporządzony elektronicznie,
    nie wymaga stempla ani podpisu"
    _____________________________________

    Lub podobną?
    A jeśli nie:
    Czy w oddziale bez problemu podstęplują "za zgodność"?
    I ile to kosztuje?

    Stachu S.

  • 2. Data: 2008-03-29 09:08:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 29 Mar 2008 03:29:45 +0100, Stachu S. wrote:

    > Czy wyciąg on-line do karty kredytowej
> [...]

    Nie zawiera.

    > A jeśli nie:
    > Czy w oddziale bez problemu podstęplują "za zgodność"?
    > I ile to kosztuje?

    Ktoś tu pisał, że możesz zadzwonić na infolinię i prześlą gratis 3 ostatnie
    wyciągi. Osobiście nie praktykowałem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-03-29 10:31:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 29.03.2008 Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał/a:

    [...]

    > Ktoś tu pisał, że możesz zadzwonić na infolinię i prześlą gratis 3 ostatnie
    > wyciągi. Osobiście nie praktykowałem.

    A da się w ogóle odróżnić ten wyciąg PDF, od wyciągu papierowego,
    przysłanego z banku? Chyba tylko jak się na igłówce drukuje. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-03-29 12:00:15
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 29 Mar 2008 11:31:22 +0100, Wojciech Bancer wrote:

    > A da się w ogóle odróżnić ten wyciąg PDF, od wyciągu papierowego,
    > przysłanego z banku? Chyba tylko jak się na igłówce drukuje. ;)

    Papierowy, przysyłany przez bank, jest drukowany na papierze firmowym,
    natomiast wydruk z PDFa będziesz miał z białym tłem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-03-29 22:17:51
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On 29 Mar 2008 03:29:45 +0100, Stachu S. wrote:

    [ciach]

    > Ktoś tu pisał, że możesz zadzwonić na infolinię i prześlą gratis 3
    > ostatnie
    > wyciągi. Osobiście nie praktykowałem.

    Tak, ostatnie 3 wyciągi za darmo. Zresztą na życzenie będą każdy wyciąg
    przysyłać pocztą, wtedy są bez stempla i podpisu.

    k.