  • 11. Data: 2005-10-09 08:18:37
    Temat: Re: wplatomat mBank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tpi wrote:
    > Czy ktoś też składał reklamację i jeśli tak to ile czekał?? Takie
    > rzeczy powinni załatwiać max 48h. Moim zdaniem to skandal. Jeżeli
    > sprawę przedłużą to zrezygnuję z ich usług. Fakt faktem - nie można
    > ufac maszynom.Zrobiłem to po raz pierwszy i ostatni i przestrzegam
    > innych (to był wpłatomat w W-wie w centrum finansowym, Grzybowska
    > 12/14)

    A to ty popsules ten wplatomat ;) Bo znajomego podwiozlem bo kase chcial
    wyciagnac i stwierdzil, ze wplatomat popsuty i juz sie przestraszyl ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 12. Data: 2005-10-09 16:52:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    tpi zapodał(-a):
    > Dzisiaj miałem pierwsze zetknięcie z wpłatomatem mBanku - wpłacałem
    > większą gotówkę i ostatnią część co
    > wkładałem - 4000 PLN -wcięło!Wpłatomat wywalił 'out of order' i cześć.
    > Oczywiście złożyłem reklamację przez mLinie, powiedzieli że rozpatrzą w 30
    > dni! Oczywiście w takiej sytuacji człowiek jest bezradny, bo co ja zrobie
    > przez telefon w mBanku?? A żeby byo śmieszniej, to wpłatomat stał przy
    > mKiosku, ale ludzie z mKiosku nie obsługują go i muszę dzwonić na
    > mLinie, a przecież oni mogliby na miejscu przynjmniej sprawdzić logi i
    > rozpatrzyć reklamację na miejscu!
    [...]

    Twoja znajomość tematu jest porażająca - szczególnie o tych logach
    i o tym, co może osoba z mKiosku...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 13. Data: 2005-10-09 17:30:08
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sun, 9 Oct 2005 18:52:36 +0200 "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    wrote:

    > Twoja znajomość tematu jest porażająca - szczególnie o tych logach
    > i o tym, co może osoba z mKiosku...

    każdy był kiedyś newbe :)
    poza tym trudno oczekiwać, że każdy przed skorzystaniem z publicznego urządzenia
    będzie sprawdzał odpowiednią grupę/faq/etc czy przypadkiem nie zrobi sobie
    krzywdy.
    Z drugiej strony przychodzenie z takim odkryciem na grupę jest mało sensowne,
    wiadomo, że siedzą tu ludzie, którzy się tym interesują i, prawdopodobnie, takie
    'niusy' już znają - i dlatego warto odwiedzać archiwum :)

  • 14. Data: 2005-10-10 15:12:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    anonim zapodał(-a):
> [...]
    > poza tym trudno oczekiwać, że każdy przed skorzystaniem z publicznego
    > urządzenia będzie sprawdzał odpowiednią grupę/faq/etc czy przypadkiem

    Tacy newbie są najgorsi - myślą, że wiedzą o czym mówią,
    straszą mamą, tatą, wujkiem z policji i wyżywają się na pracownikach...
    Często, jak stoję w kolejce w jakimś telepunckie, czy przy innej obsłudze
    klienta (np. telefon komórkowy), to 1/10 klientów przydał by się silny
    kop w dupę...

    Raczej warto zadać rozsądnie pytanie.