  • 1. Data: 2005-10-07 18:46:57
    Temat: (Millenium) KK w millenet
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Właśnie chcę sprawdzić KK w millenet-cie i pojawiła mi się taka informacja
    (po załogowaniu do systemu) :
    "Z powodu problemów telekomunikacyjnych informacja jest w tej chwili
    niedostępna."

    Też tak macie i czy to się tam często pojawia, pytam po kartę mam u nich od
    niedawna i chciałbym wiedzieć czego się spodziewać po ich systemie.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-10-08 01:15:04
    Temat: Re: (Millenium) KK w millenet
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin_P. wrote:
    > Też tak macie i czy to się tam często pojawia, pytam po kartę mam u
    > nich od niedawna i chciałbym wiedzieć czego się spodziewać po ich
    > systemie.

    Ani razu tak nie mialem :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-10-08 05:21:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > niedawna i chciałbym wiedzieć czego się spodziewać po ich systemie.

    Zdaza sie, ale rzadko.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-10-08 08:51:26
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Zdaza sie, ale rzadko.

    OK. Dzięki za info. Dzisiaj już wszystko dobrze.