  • 1. Data: 2005-10-07 15:51:34
    Temat: trefny czek bankierski z pko bp - pilne pytanie
    Od: "mike hoffman" <n...@o...pl>

    Witam, mam pewne pilne pytanie i będe wdzięczny za każdą odpowiedź
    otóż zakupiłem dzisiaj w PKO BP czek bankierski w funtach, realizowany przez
    Lloyds Bank i planuję jak najszybciej wysłać go do Wielkiej Brytanii (do
    Oxfordu)

    Niestety właśnie przed chwilą zauważyłem, że hologram naklejony w prawym
    górnym rogu jest jakiś trefny ://// (to taki hologram z różnej wielkości
    napisami "OK")

    Otóż prześwituje przez niego tło czeku! wygląda to (dla mnie) bardzo
    podejrzanie, jakby ktoś go wcześniej próbował zdrapać. Pani, która go
    wydała, zapewnia telefonicznie, że czek na pewno jest OK, bo dostali go z
    centrali. Ale to takie dziwne dla mnie.

    Czy ten hologram ma prawo być niepełny?

    Proszę poradźcie, nie wiem co robić:| dzięki!!
    pozdrawiam,mike

  • 2. Data: 2005-10-09 12:47:15
    Temat: Re: trefny czek bankierski z pko bp - pilne pytanie
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    czasami takie "felery" sa robione celowe, gdyz trudniej podrobić.

  • 3. Data: 2005-10-11 18:14:05
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    mike hoffman napisał(a):
> [...]
    > centrali. Ale to takie dziwne dla mnie.
    >
    > Czy ten hologram ma prawo być niepełny?
    >
    > Proszę poradźcie, nie wiem co robić:| dzięki!!

    Jakieś dwa lata temu wysyłałem czek bankierski do Cambridge za
    pośrednictwem PKO BP i wszystko załatwiałem na miejscu (łącznie z
    wymianą waluty). Nie wypełniałem praktycznie żadnych dokumentów i
    wszystko poszło ok.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)