  • 1. Data: 2012-10-26 23:42:01
    Temat: wiśniowa karta ING
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "opłata pobierana, jeżeli brak transakcji bezgotówkowych na kwotę min
    100 PLN dokonanych kartą debetową wydaną do rachunku i rozliczonych
    przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28
    dnia kolejnego miesiąca."

    Dziś dopiero karta doszła. Jeszcze jej nie aktywowałem. Czy jeśli ją
    dziś aktywuję to już w tym miesiącu naliczą opłatę? Do 28 nie zdąży się
    rozliczyć transakcja, bo weekend.Czy może za pierwszy miesiąc nie
    pobierają? Drugie pytanie - czy transakcja internetowa to operacja
    bezgotówkowa? (1000 zł, żeby były wiśnie)

  • 2. Data: 2012-10-27 09:55:38
    Temat: Re: wiśniowa karta ING
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 23:42:01 +0200, neoniusz napisał(a):

    > czy transakcja internetowa to operacja bezgotówkowa?

    Gotówkowa, oczywiście. Papierki aż furczą po kablach, problem zaczyna się
    podczas korzystania z WiFi.

    AK

  • 3. Data: 2012-10-27 16:40:43
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 26 października 2012 23:42:01 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    >
    > pobierają? Drugie pytanie - czy transakcja internetowa to operacja
    >
    > bezgotówkowa? (1000 zł, żeby były wiśnie)

    Nie ma znaczenia czy kartę aktywujesz czy nie, w ING jest jak w mbanku.
    Za pierwszy miesiąc nie ma opłaty bo okres rozliczeniowy zaczyna Ci się dopiero
    29.10. :)

    Ja zawitałem do płaza celem wyrobienia limitu. Transakcja rozliczona z tytułem
    "TRANSAKCJA ZAKUPU 25.10.2012", ale w szczegółach karty nie mam tej transakcji
    doliczonej do limitu transakcji bezgotówkowych i nie wiem czy tam jest błąd z
    liczeniem czy coś nie tak z transakcją... ale raczej nie bo limit gotówkowy miałem na
    0, a płatność przeszła, więc powinna lecieć jako bezgotówkowa. Tym bardziej, że nią
    była bo płaciłem rachunki.

  • 4. Data: 2012-10-27 18:25:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" p...@4...net

    > Gotówkowa, oczywiście. Papierki aż furczą po kablach,
    > problem zaczyna się podczas korzystania z WiFi.

    Brak Ci wyobraźni -- po WiFi brzdąkają monety. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-10-27 19:08:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 18:25:18 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Brak Ci wyobraźni

    Eee tam, żona twierdzi, że niczego mi nie brakuje. Może sama się próbuje
    pocieszyć :)

    > po WiFi brzdąkają monety. ;)

    A, to nie wiem, staram się tego brzęczącego paskudztwa nie używać.

    AK

  • 6. Data: 2012-10-27 20:04:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 6vndlnh6yd9p$.18v5oxgo58ci4$....@4...net

    > Eee tam, żona twierdzi, że niczego mi nie brakuje. Może sama się próbuje
    > pocieszyć :)

    [ja mam pecha czy on ma farta? gdyby moja żona (ślubna bądź nieślubna)
    pocieszała się -- wisiałbym wypatroszony... moje doświadczenia mówią,
    iż kobieta bez trudu wybaczy gwałt, ale nigdy nie wybaczy konieczności
    pocieszania się...]

    > A, to nie wiem, staram się tego brzęczącego paskudztwa nie używać.

    Więc jak przelewasz 105,35? Lejesz 110 z dopiskiem ,,reszty nie trzeba''?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-28 09:50:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 20:04:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Więc jak przelewasz 105,35? Lejesz 110 z dopiskiem ,,reszty nie trzeba''?

    100, a resztę się kiedyś wyrówna :)

    AK

  • 8. Data: 2012-10-28 11:09:40
    Od: W <w...@w...pl>

    neoniusz wystukał, co następuje:

> [...]
    > 100 PLN dokonanych kartą debetową wydaną do rachunku i rozliczonych
    > przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28

    SOT:
    od 29 grudnia to już nie jest 100PLN tylko 200PLN... wrrr >:

> [...]
    > pobierają? Drugie pytanie - czy transakcja internetowa to operacja
    > bezgotówkowa? (1000 zł, żeby były wiśnie)

    kiedyś miałem odobny zonk i pani w banku radośnie powiedziała, że data
    aktywacji nie ma znaczenia i za pierwszy miesiąc nie pobiorą opłaty,
    aczkolwiek nie była w stanie podać regulaminu z którego to wynika (niemniej
    nie pobrali wtedy opłaty AFAIR)

    co do transakcji internetowych - są zaliczane jako bezgotówkowe (allegro i
    doładowania skutecznie pomagają wyrobić limity na karcie ;)) )