  • 1. Data: 2005-05-27 18:47:14
    Temat: wiek poborowy a kredyt gotówkowy :)
    Od: "Piotr" <z...@p...onet.pl>

    Jak inny bank poza Lukasem, nie wymaga "uregulowanego" stosunku do
    służby wojskowej? Lub jaki wymaga lecz w praktyce nie sprawdza?
    Chodzi o kredyt gotówkowy rzędu 4-6 tys zł. Nie jestm w rezerwie, a
    28lat kończę dopiero w sierpniu, jednak kredyt potrzebny mi natychmiast.
    Wszelkie inne warunki chyba spełniam.

    Piotr

  • 2. Data: 2005-05-28 00:30:13
    Temat: Re: wiek poborowy a kredyt gotówkowy :)
    Od: "Piotr" <z...@p...onet.pl>

    Obiło mi się o uszy, że w PKO SA nie robią pod tym względem problemów, i
    że generelnie dosyć łatwo tam o pożyczkę w wysokości kilku tysięcy PLN
    ("Pożyczka Expresowa") w porównaniu z innymi bankami.
    Czy ktoś może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć?

    Piotr

  • 3. Data: 2005-05-28 08:57:47
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    Piotr wrote:
> [...]
    > kilku tysięcy PLN ("Pożyczka Expresowa") w porównaniu z innymi
    > bankami. Czy ktoś może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć?

    info z przed 2lat, kiedy mialem ten sam problem, PKO BP SA nie da rady,
    PeKaO SA - po 3 miesiacach posiadania konta bez problemu dostalem kredyt w
    ROR w wysokosci srednich miesiecznych przychodow... jak jest teraz, to nie
    wiem, ale pewnie podobnie :)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2005-05-28 21:15:29
    Od: Paweł Filipiak <p...@p...fm>

    "Piotr" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    [...]
    > 28lat kończę dopiero w sierpniu, jednak kredyt potrzebny mi natychmiast.

    obowiązkowi wojskowemu podlega się, o ile pamiętam, do końca roku w którym
    kończy się 28 lat - więc miesiąc nie ma tu znaczenia, jeżeli bank bierze ten
    fakt pod uwagę...

    --
    pozdrawiam,
    Paweł Filipiak

  • 5. Data: 2005-05-29 23:25:13
    Od: "Qba" <w...@g...pl>

    > obowiązkowi wojskowemu podlega się, o ile pamiętam, do końca roku w którym
    > kończy się 28 lat - więc miesiąc nie ma tu znaczenia, jeżeli bank bierze
    > ten fakt pod uwagę...

    dokladnie;

  • 6. Data: 2005-06-10 12:44:08
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > kończy się 28 lat - więc miesiąc nie ma tu znaczenia, jeżeli bank bierze

    moze komus sie przyda.
    za: http://wojsko-polskie.pl/wortal/document,,id,2604,ka
    tId,59.html

    Autor: MON Data: 09.06.2005

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA OBRONY NARODOWEJ W SPRAWIE PRZENIESIENIA
    CZĘŚCI POBOROWYCH DO REZERWY
    Na podstawie art. 46 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o
    powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2004 r. Nr
    241, poz. 2416, z późn. zm. )) zarządza się, co następuje:

    § 1. Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy:

    [...]
    2) z ostatnim dniem okresu, o którym mowa w art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 21
    listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
    absolwentów szkół wyższych, którzy stali się absolwentami w 2005 r. lub
    wcześniej, niepowołanych do odbycia przeszkolenia wojskowego absolwentów
    szkół wyższych, o ile nie podlegają oni wcześniejszemu przeniesieniu do
    rezerwy w przypadkach, o których mowa w pkt 1 lit. a, d i e;
    [...]

    Marcin