  • 1. Data: 2007-07-23 20:29:41
    Temat: wibor 3M- zmiany?``
    Od: JB <j...@o...pl>

    Witam.

    mam kredyt w PKOBP (PLN) - czy ostatnio ulegl zmianie wibor 3M?
    Otrzymalem nowy harmonogram splat i oprocentowanie wynosi 0,35 %
    wiecej..Qrde
    pozdrawiam
    JB

  • 2. Data: 2007-07-24 05:41:58
    Temat: Re: wibor 3M- zmiany?``
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JB" <j...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >
    > mam kredyt w PKOBP (PLN) - czy ostatnio ulegl zmianie wibor 3M?
    > Otrzymalem nowy harmonogram splat i oprocentowanie wynosi 0,35 %

    A nie zauwazyles, ze WIBOR jest okreslany kazdego dnia w zaleznosci od
    sytuacji na rynku miedzybankowym?

    MK

  • 3. Data: 2007-07-24 06:07:18
    Od: "JB" <j...@s...o2.pl>

    zauwazyle? wiem o tym doskonale, ale zastanawia mnie az tak duzy skok...

    JB

  • 4. Data: 2007-07-24 19:02:54
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 24.07.2007 JB <j...@s...o2.pl> napisał/a:
    > zauwazyle? wiem o tym doskonale, ale zastanawia mnie az tak duzy skok...

    I będzie jescze większy. PKB rośnie to stop też będą rosły.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 5. Data: 2007-07-24 20:43:59
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > I będzie jescze większy. PKB rośnie to stop też będą rosły.

    Akurat sam wzrost PKB nie ma przełożenia na stopy procentowe. Stopy procentowe
    rosną bo rośnie inflacja, a inflacja rośnie bo jedna z kilku! skladowych PKB
    rośnie, a mianowicie konsumpcja.