  • 1. Data: 2007-07-23 18:52:28
    Temat: fundusz dla dziecka
    Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl>

    Jaki polecacie fundusz dla dziecka ?
    Moj synek skonczyl roczek, wiec najwyzszy czas zalozyc mu jakis fundusz do
    systematycznego oszczedzania.
    Planuje na start 5tys PLN a potem co miesiac 100 PLN.

    Mozecie cos sensownego polecic ?

    PS. Teoretycznie kasa ma pracować jeszcze 17 lat :))

    Sopel

  • 2. Data: 2007-07-24 10:21:28
    Temat: Re: fundusz dla dziecka
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 23 Lip, 20:52, "Sopel" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Planuje na start 5tys PLN a potem co miesiac 100 PLN.
    >
    > Mozecie cos sensownego polecic ?
    >
    > PS. Teoretycznie kasa ma pracować jeszcze 17 lat :))

    cos by sie znalazlo ale trzeba porozmawiac i to chyba nie tak na forum

    pozdrowienia

  • 3. Data: 2007-07-24 11:54:33
    Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    On 23 Lip, 20:52, "Sopel" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > cos by sie znalazlo ale trzeba porozmawiac i to chyba nie tak na forum

    A dlaczego nie na forum ?

    Sopel

  • 4. Data: 2007-07-24 17:47:54
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał

    > Mozecie cos sensownego polecic ?

    Skandia, Skandia!!

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-07-24 18:32:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Sopel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie na forum ?

    Bo od dyskusji na forum nie ma prowizji.

    marekz

  • 6. Data: 2007-07-25 06:40:10
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    fatrix napisał(a):
    > Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał

    > Skandia, Skandia!!

    Szkoda pieniedzy na placenie naganiaczom

  • 7. Data: 2007-07-25 09:15:26
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 24 Lip, 13:54, "Sopel" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1185272488.384057.27900@w3g2000hsg.go
    oglegroups.com...

    > A dlaczego nie na forum ?
    >
    > Sopel

    tak sobie mysle ze kazdy sadzi wedlug siebie i stad te glosy o
    prowizji

    pozdrowienia

  • 8. Data: 2007-07-25 09:20:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    lakis pisze:
    wiadomościnews:1185272488.384057.27900@w3g2000hsg.go
    oglegroups.com...

    > tak sobie mysle ze kazdy sadzi wedlug siebie i stad te glosy o
    > prowizji

    No to dlaczego nie na forum ? Może ja też chciałbym się czegoś
    dowiedzieć o oszczędzaniu dla dziecka ?
    KJ

  • 9. Data: 2007-07-25 09:40:28
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > A dlaczego nie na forum ?

    Bo agent danego TU może w zaciszu priva, cichutko pominąć niewygodne
    właściwości reklamowanych przez siebie produktów? :)

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 10. Data: 2007-07-30 14:25:41
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > No to dlaczego nie na forum ? Może ja też chciałbym się czegoś
    > dowiedzieć o oszczędzaniu dla dziecka ?

    Dolaczam sie - tez chetnie sie czegos dowiem.

    Przyznam, ze myslalem o SFI w mBanku - o systematycznym kupowaniu
    jednostek funduszy. Czy "oficjalne" programy systematycznego
    oszczedzania maja jakies przewagi? Jakie? (oprocz tego, ze trzeba miec
    mocne postanowienie nie ruszania tych pieniedzy w przypadku SFI)

    Moja teoria jest taka, ze wszelkie PSO sa drozsze (dochodzi oplata za
    zarzadzanie), a dlugoterminowo efekt nie lepszy niz oszczedzanie w SFI.
    Ale chetnie zapoznam sie z jakimis (kontr)argumentami.

    miko