  • 1. Data: 2005-07-25 15:15:49
    Temat: weryfikacja RMUA przez bank
    Od: "brtx" <b...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktos ma moze doswiadczenie, czy bank, w ktorym ktos sie
    stara o kredyt, moze (ma prawo i czy moze w praktyce?)
    zweryfikowac formularze ZUS RMUA dostarczone przez osobe
    wnioskujaca o kredyt? Mam na mysli weryfikacje w ZUS
    oczywiscie - czy ZUS udzieli bankowi takich informacji?

    Dzieki i pozdrawiam,
    brtx

  • 2. Data: 2005-07-25 16:46:33
    Temat: Re: weryfikacja RMUA przez bank
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > oczywiscie - czy ZUS udzieli bankowi takich informacji?

    nie

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-25 20:02:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "brtx" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wnioskujaca o kredyt? Mam na mysli weryfikacje w ZUS
    > oczywiscie - czy ZUS udzieli bankowi takich informacji?

    Nie udzieli.

    marekz

  • 4. Data: 2005-07-25 20:43:12
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Nie udzieli.

    Powiedzmy tak - oficjalnie nie udzieli... A jak jest w praktyce to juz
    zupelnie inna sprawa.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2005-07-25 21:07:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > Powiedzmy tak - oficjalnie nie udzieli... A jak jest w praktyce to
    > juz
    > zupelnie inna sprawa.

    W praktyce zapewne bank nie zada takiego pytania. Bo nic mu nie
    przyjdzie z (jakiejkolwiek) odpowiedzi.

    marekz

  • 6. Data: 2005-07-26 22:08:38
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    brtx <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wnioskujaca o kredyt? Mam na mysli weryfikacje w ZUS
    > oczywiscie - czy ZUS udzieli bankowi takich informacji?

    Pewnie nie, choć paragrafu nie znam, ale w ogóle po co im RMUA? Co miał by
    ten kwit bankowi dawać?

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. Pytasz, bo bank zapytał, czy dywagujesz?