  • 1. Data: 2005-07-25 14:54:59
    Temat: eMakler w mBanku :) fajnie - wszystko bezpłatnie
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    chyba nie było (a przynajmnie nie ma na news.onet.pl i news.aster.pl)

    Od dnia dzisiejszego oficjalnie dostępna jest usługa eMAKLER, dzięki której
    Klienci mBanku posiadający rachunek eKONTO mogą nabywać akcje i obligacje
    bezpośrednio na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Usługa jest
    bezpłatna, transakcje dokonywane są w czasie rzeczywistym, możliwe jest
    również śledzenie na bieżąco notowań online wybranych papierów.

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/emakler/index.htm

    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-07-25 15:08:36
    Temat: Re: eMakler w mBanku :) fajnie - wszystko bezpłatnie
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    plusz wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/emakler/index.htm

    Eee, czy moze mi ktoś objaśnić
    par 3 ,pkt 14 ppkt 2 ?
    Bo wg mnie to oznacza, że mBank za nic nie odpowiada ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-07-25 15:13:05
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message
> [...]
    > bezpłatna, transakcje dokonywane są w czasie rzeczywistym, możliwe jest
    > również śledzenie na bieżąco notowań online wybranych papierów.

    Zainwestowałem tydzień temu dla zabawy, od 10:00 do 10:30 akcje pewnej
    spółki bardzo wysoko skoczyły, radość moja nie trwała długo, od 10:30 do
    15:00 zaliczyłem taką stratę że wycofałem się szybko z gry :) Niniejszym
    radzę ostrożnie inwestować i szybko realizować zyski bo to co może wskazywać
    na wzrost, po kilku minutach może okazać się klapą
    ;)

    Na razie pozostaję przy funduszach :)

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 4. Data: 2005-07-25 15:21:56
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dc2vi8$j59$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Radoslaw Krzyzan z adresu <n...@n...non> napisał(a):

> [...]
    > Niniejszym radzę ostrożnie inwestować i szybko realizować zyski bo to
    > co może wskazywać na wzrost, po kilku minutach może okazać się klapą

    gdyby to jeszcze chodziło o kontrakty to rozumiem
    ale inwestowanie w akcje na kilka godzin to chyba totalna pomyłka :)

    rzeczywiście lepiej pozostań przy funduszach

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 5. Data: 2005-07-25 15:33:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 25 Jul 2005 16:54:59 +0200, w <dc2ueh$djm$1@news.onet.pl>, "plusz"
    <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał(-a):

    > bezpośrednio na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Usługa jest
    > bezpłatna, transakcje dokonywane są w czasie rzeczywistym, możliwe jest

    Nie taka bezpłatna -- 15zł za aktywację (pełnomocnictwo).

  • 6. Data: 2005-07-25 15:40:12
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Eee, czy moze mi ktoś objaśnić
    > par 3 ,pkt 14 ppkt 2 ?
    > Bo wg mnie to oznacza, że mBank za nic nie odpowiada ?

    Masz rację, a np. taki par 4, ustęp 2 powinien utwierdzić cię w tym
    przekonaniu ;-)

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2005-07-25 16:08:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie taka bezpłatna -- 15zł za aktywację (pełnomocnictwo).

    To kasa dla panstwa, a nie banku i wszedzie to placisz...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-07-25 16:22:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 25 Jul 2005 18:08:12 +0200, w <dc32ru$m4h$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > To kasa dla panstwa, a nie banku i wszedzie to placisz...

    Wiem. Co nie zmienia faktu, że opłata jest.

  • 9. Data: 2005-07-25 16:27:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Wiem. Co nie zmienia faktu, że opłata jest.

    Oczywiscie, ze jest.
    Taka sama jak za znaczek pocztowy czy telefon.... :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-07-25 16:30:05
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał w wiadomości news:dc32ru$m4h$1@news.onet.pl...

    > To kasa dla panstwa, a nie banku i wszedzie to placisz...

    nie zawsze pobieraja, w jednym zaplacilem a w innym nie.