  • 1. Data: 2009-12-03 10:04:29
    Temat: w mBanku tak miło, jak nieudanie - przelew zagraniczny fail
    Od: "Jonasz" <p...@N...gazeta.pl>

    W ubiegłym tygodniu (24.11) wykonałem przelew kwoty w euro na rachunek w
    Niemczech. Nie wiem, dlaczego konsultant mBanku tak usilnie namawiał mnie na
    założenie rachunku w euro, skoro nie jest to konieczne, aby wysłać przelew
    SEPA, ale udało mu się na tyle mnie zbaranić ("z normalnego złotowego rachunku
    nie będzie Pan w stanie wysłać euro do Niemiec" - to jego słowa), że rachunek
    założyłem, euro wysłałem, mBank prowizję pobrał a pieniędzy po 7 dniach u
    odbiorcy nie ma. Nie ma ich też u mnie.

    Sytuacja jest lekko paranoiczna: przelew jest wśród operacji wykonanych
    (podobnie jak potrącenie prowizji), ale nie ma go na liście przelewów
    zagranicznych. Jedyna pomoc mlinii - złożyć reklamację.

    Ile zwyczajowo zajmuje Wam przekazanie środków za granicę przelewem w waszych
    bankach? Wykluczam PayPal, odbiorca nie był nim zainteresowany.

    Ponieważ kontakt z mlinią jest równie miły co nieefektywny, chętnie powiadomię
    Was o rezultatach tej reklamacji. A jakby ktoś miał podobne doświadczenia,
    proszę o jakieś informacje.

  • 2. Data: 2009-12-03 10:06:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jonasz" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ile zwyczajowo zajmuje Wam przekazanie środków za granicę przelewem w
    > waszych
    > bankach? Wykluczam PayPal, odbiorca nie był nim zainteresowany.

    Zazwyczaj są to 3 dni robocze. Czasem się trafi, że dwa, ale w moim
    przypadku raczej rzadko. Podobnie czasem się trafi 4-5 dni roboczych.

  • 3. Data: 2009-12-03 10:24:58
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Ile zwyczajowo zajmuje Wam przekazanie środków za granicę przelewem w
    > waszych

    u MNIE NASTEPNY DZIEŃ roboczy i środki sa na koncie

    jk

  • 4. Data: 2009-12-03 10:27:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jonasz" news:hf82fd$1al$1@inews.gazeta.pl

    > Ile zwyczajowo zajmuje Wam przekazanie środków za granicę przelewem w
    waszych
    > bankach? Wykluczam PayPal, odbiorca nie był nim zainteresowany.

    Max czekałem 3 dni robocze. :)

  • 5. Data: 2009-12-03 20:09:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Gru, 11:04, "Jonasz" <p...@N...gazeta.pl> wrote:
    > W ubieg ym tygodniu (24.11) wykona em przelew kwoty w euro na rachunek w
    > Niemczech. Nie wiem, dlaczego konsultant mBanku tak usilnie namawia mnie na
    > za o enie rachunku w euro, skoro nie jest to konieczne, aby wys a przelew
    > SEPA, ale uda o mu si na tyle mnie zbarani ("z normalnego z otowego rachunku
    > nie b dzie Pan w stanie wys a euro do Niemiec" - to jego s owa), e rachunek
    > za o y em, euro wys a em, mBank prowizj pobra a pieni dzy po 7 dniach u
    > odbiorcy nie ma. Nie ma ich te u mnie.

    Było wysłać internetowo a nie przez jakiegoś typka na drucie,
    ja wysyłam do Niemiec przelewy od kilku lat i nigdy nie było
    problemów,
    praktycznie tylko z mbanku wysyłam

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2009-12-06 18:55:32
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Czyli ze co?, moge SEPA wyslac z eKonta?

  • 7. Data: 2009-12-06 19:52:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zephyr" news:hfgun4$va9$1@news.task.gda.pl

    > Czyli ze co?, moge SEPA wyslac z eKonta?

    Si. PLN zamienią na EUR.

  • 8. Data: 2009-12-07 12:38:36
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    heh no to git, tylko dlaczego znowu nie było info żadnego, szczerze powiem
    że się nie skapnąłem i słałem z ING...

  • 9. Data: 2009-12-07 12:48:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zephyr" news:hfit0d$idr$1@news.task.gda.pl

    > heh no to git, tylko dlaczego znowu nie było info żadnego,

    Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta! Mianowicie, życie los cię
    pokarał takim obrotem sprawy za to, że nie umiesz poprawnie cytować.

    > szczerze powiem
    > że się nie skapnąłem i słałem z ING...

    Jak nie nauczysz się poprawnie cytować to na 100% możesz nie skapnąć w wielu
    innych kwestiach, nie tylko w finansowych.

  • 10. Data: 2009-12-07 18:50:45
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    > Jak nie nauczysz się poprawnie cytować to na 100% możesz nie skapnąć w
    > wielu
    > innych kwestiach, nie tylko w finansowych.

    aj tam, chodzi o meritum spraw, a nie o poprawność korespondencji chyba...
    ale dobra, mam Outlooka, nie chce mi się ciąć, przyznam...