  • 1. Data: 2009-12-03 09:20:47
    Temat: Open Finance, w jaki sposob sie to odbywa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy przy wyborze kredytu hipotecznego doradca przesdtawia oferty bankow
    wymieniajac z nazwy czy ujawnia je
    dopiero przy podpisywaniu umowy.
    Druga sprawa czy moze sie zdarzyc ze oferta Open Finance bedzie
    korzystaniejsza niz oferta tego samego banku ktorego dotyczy
    kiedy to klient sam by poszedl do tego banku ?

    pozdrawiam

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-12-03 10:38:35
    Temat: Re: Open Finance, w jaki sposob sie to odbywa
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:hf7vto$lfs$1@inews.gazeta.pl

    > Witam!

    Cześć.

> [...]
    > korzystaniejsza niz oferta tego samego banku ktorego dotyczy
    > kiedy to klient sam by poszedl do tego banku ?

    Z tego co się orientuje to oni głównie namawiają do skorzystania z usług
    banków wchodzących w skład ich grupy finansowej tj. kredytowe ramie Noble
    Banku (Metrobank) :)

  • 3. Data: 2009-12-03 12:47:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banków wchodzących w skład ich grupy finansowej tj. kredytowe ramie Noble

    tyle ze jezeli robia to po to by uzyskac lepsza prowizje to jest klasyczne
    oszustwo (a propo artykulow na gazeta pl odnosnie
    doradcow finansowych - nie wiem czemu zaden dziennikarz nie zauwazyl tak
    prostej rzeczy)

    ale ja w sumie nie o to pytalem :)