  • 1. Data: 2009-12-03 10:03:50
    Temat: TOP w ramach e-Getin
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Czy ja dobrze widzę w TOiP, że drugi i kolejne przelewy przez GB24 z TOP na
    ROR są płatne po 9,99 zł, czy też coś źle interpretuję?
    http://www.getinbank.pl/download/tabela_oplat_GETIN_
    Konta.pdf

    Jeśli chcę wykonać drugą bezpłatną operację w tym samym miesiącu to muszę
    zrobić przelew papierowy albo wypłatę gotówki? I analogicznie trzeci raz
    pozostaje do wykorzystania tylko jedna opcja?

  • 2. Data: 2009-12-03 10:26:09
    Temat: Re: TOP w ramach e-Getin
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hf8216$8hu$1@srv.cyf-kr.edu.pl

> [...]
    na
    > ROR są płatne po 9,99 zł, czy też coś źle interpretuję?

    Jest dokładnie tak jak piszesz, ale w sumie w danym miesiącu możesz zrobić
    aż albo tylko 4 operacji z TOPa.
    1. TOP -> konto w innym banku
    2. TOP -> ROR w Getinie lub inne konto w Getinie
    3. TOP -> konto w innym banku, przelew zlecany w oddziale
    4. TOP - ROR w Getinie/inny rachunek w Getinie, w przypadku gdy przelew jest
    zlecany w oddziale.

    Jeżeli coś pokręciłem to bardzo proszę o sprostowanie.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-12-03 10:34:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 3. TOP -> konto w innym banku, przelew zlecany w oddziale
    > 4. TOP - ROR w Getinie/inny rachunek w Getinie, w przypadku gdy przelew

    Kurczę, nie sądziłem, że ktoś coś takiego wymyśli, ciekawe co go natchnęło,
    promowanie zdrowego trybu życia (chodzenie do oddziałów) czy co? Ponękanie
    klientów mających daleko do oddziału? Teraz bardziej rozumiem skąd się biorą
    ci ludzie w oddziałach. Taryfa jest częściowo anty-internetowa.

  • 4. Data: 2009-12-03 12:46:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hf83qi$b6f$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Kurczę, nie sądziłem, że ktoś coś takiego wymyśli, ciekawe co go
    natchnęło,
    > promowanie zdrowego trybu życia (chodzenie do oddziałów) czy co?

    "wybitne mózgi" pracują w getinie jak widzisz :)
    Ten zdrowy tryb życia był by może i OK jak by mieli tych oddziałów tyle co
    placówek ma poczta polska :) Ja chwili obecnej do najbliższej getine mam
    jakieś 400 kilometrów :)

    > Ponękanie klientów mających daleko do oddziału? Teraz bardziej rozumiem
    skąd się biorą
    > ci ludzie w oddziałach. Taryfa jest częściowo anty-internetowa.

    Zależy jak patrzeć :) Mi 2 przelewy w zupełności wystarczają, może też i
    dlatego, że "worka pieniędzy" w getinie nie trzymam.

  • 5. Data: 2009-12-03 14:54:46
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    MarekZ pisze:
    > Czy ja dobrze widzę w TOiP, że drugi i kolejne przelewy przez GB24 z TOP
    > na ROR są płatne po 9,99 zł, czy też coś źle interpretuję?
> [...]

    Dotyczy to rachunku oszczednosciowego.
    Wiekszosc bankow tak ma z tymi rachunkami (emax+,eurobank itd).Koszty
    troche mniejsze ale jednak.

  • 6. Data: 2009-12-03 15:15:52
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-12-03 15:54, kuba wrote:

    > Dotyczy to rachunku oszczednosciowego.
    > Wiekszosc bankow tak ma z tymi rachunkami (emax+,eurobank itd).Koszty
    > troche mniejsze ale jednak.

    Sugerujesz że w eurobanku są płatne przelewy z oszczędnościowego na online?

  • 7. Data: 2009-12-03 16:28:42
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-12-03 13:46, Valdi pisze:
    > Ten zdrowy tryb życia był by może i OK jak by mieli tych oddziałów tyle co
    > placówek ma poczta polska :) Ja chwili obecnej do najbliższej getine mam
    > jakieś 400 kilometrów :)
    Ale do PP również masz podobną odległość, więc co to za porównanie?

  • 8. Data: 2009-12-03 16:49:07
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > 3. TOP -> konto w innym banku, przelew zlecany w oddziale
    > 4. TOP - ROR w Getinie/inny rachunek w Getinie, w przypadku gdy przelew

    na jakiej podstawie aż 4 przelewy?
    jak wchodziły nowe warunki, konsultowałem je w odziale GB i oczywiste było
    że w miesiacu sa mozliwe dwie operacje (przelew elektroniczny, przelew w
    oddziale) bez rozróżniania czy na ROR czy na zewnatrz

    L.W.

  • 9. Data: 2009-12-03 17:46:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "XYZ" news:hf8p03$h3i$1@news.onet.pl

    > Ale do PP również masz podobną odległość, więc co to za porównanie?

    Akurat do poczty mam jakieś 80 :) Różnica spora :) Chociaż przy silniku
    napędzanym ON da się przeżyć :)

  • 10. Data: 2009-12-03 17:50:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Lukasz W." news:hf8qan$kkp$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > na jakiej podstawie aż 4 przelewy?

    Na podstawie TOiP i własnych doświadczeń :)

    > jak wchodziły nowe warunki, konsultowałem je w odziale GB i oczywiste było
    > że w miesiacu sa mozliwe dwie operacje (przelew elektroniczny, przelew w
    > oddziale) bez rozróżniania czy na ROR czy na zewnatrz

    Jak widać w oddziale, w którym byłeś byli "na świeżo" z wprowadzeniem TOiP
    albo (niestety) robili cię w bambus co się zdarza (niestety) w każdym banku,
    szczególnie kiedy po drugiej stronie biurka siedzi "blondyna" :)

    PS.
    Nawet o tym na tej wspaniałej grupie mądrzy ludzie (nie piszę o sobie, aby
    była jasność!) pisali (całkiem sensownie). :)

    Pozdrawiam lekko %-)