  • 1. Data: 2006-01-23 11:27:20
    Temat: w jaki sposob przelac pieniadze z UK ?
    Od: "relax" <r...@i...pl>

    Cześć

    Jak w najlepszy sposob z UK (Walia) mozna przelac pieniadze do Polski?
    Osoba wysyłająca nie ma zadnego konta bankowego (ani w Polsce ani w UK), ma
    tylko gotówkę ;-) ?

    Pewnie temat był juz wałkowany ale moze cos sie zmieniło - dzięki za pomoc

    Daniel

  • 2. Data: 2006-01-23 12:57:34
    Temat: Re: w jaki sposob przelac pieniadze z UK ?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Użytkownik "relax" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma tylko gotówkę ;-) ?
    >
    > Pewnie temat był juz wałkowany ale moze cos sie zmieniło - dzięki za pomoc

    zobacz
    http://www.moneybookers.com/app/?rid=1717505

    podałem w linku mój numer polecającego - Tobie to nie szkodzi, a jeśli się
    zarejestrujesz i dokonasz płatności, to ja otrzymam prowizję od tego serwisu
    pomimo prowizji uważam, że to jedno z najlepszych przedsięwzięć w sieci
    ostatnio

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2006-01-23 17:24:11
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    relax napisał(a):

    > Jak w najlepszy sposob z UK (Walia) mozna przelac pieniadze do Polski?
    > Osoba wysyłająca nie ma zadnego konta bankowego (ani w Polsce ani w UK), ma
    > tylko gotówkę ;-) ?

    Hawala ;-)

    http://serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34181,3086672.html

    Michał

  • 4. Data: 2006-01-23 19:40:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "relax" <r...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > tylko gotówkę ;-) ?
    >
    > Pewnie temat był juz wałkowany ale moze cos sie zmieniło - dzięki za pomoc

    Zalezy ile tej kasy. Czasami najtaniej i najszybciej bedzie kupic bilet na
    samolot i przywiezc :).

    MK

  • 5. Data: 2006-01-24 00:09:02
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > ma tylko gotówkę ;-) ?
    >
    > Pewnie temat był juz wałkowany ale moze cos sie zmieniło - dzięki za pomoc

    Moneygram - bardzo szybki serwis, pieniadze sa do odebrania po ok. 15
    minutach (teoretycznie, bo bank w Polsce nie wypusci cie przed wypelnieniem
    ankiety)! Wejdz na ich strone i poszukaj tabeli oplat (z tego co pamietam to
    sa tansi od WesternUnion) oraz bankow w ktorych mozna odebrac kase
    (sprawdzone i dziala zgodnie z opisami na ich stronie, choc niepowiem bo jak
    zwykle bank w Polsce musi sobie przy okazji ankiete zrobic...no ale to juz
    specyfika bankow w Polsce, ze robia sobie darmowe zbieranie danych - ankieta
    ma ze dwie strony A4 - oczywiscie poza nazwiskiem i adresem mozna reszte
    zmyslec)