  • 1. Data: 2006-01-23 01:21:04
    Temat: udzialy banku spoldzielczego..... czy to sie oplaca
    Od: "Foto" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Znajoma z banku spoldzielczego zaproponowala nam wykupienie udzialow.
    Za ostatni rok placili cos 30% dyvident. Za pare lat w stecz tez niezle.
    Czy to jest bezpieczne ? Kto moze to kupowac ? (czemu akurat mi o tym mowi)
    Bo niby czemu ludzie daja na 4% do banku jak sobie moga wykupic takie cus i
    miec te 20% ?
    Pewnie nie moga bo nie wiedza albo to jest tylko dla "swoich".

    Poza tym czy pomimo dobrej kondycji Bankow Spoldzielczych powierzenie 100
    000zl to dobry pomysl ? Bo z lokaty to nawet na waciki nie styknie.

    Milioner :)

  • 2. Data: 2006-01-23 19:40:44
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    > Pewnie nie moga bo nie wiedza albo to jest tylko dla "swoich".

    słyszałem o przypadku wykupienia udziałów (kilka lat temu)
    30 grudnia i ich odsprzedazy 2 stycznia
    dewidenda oczywiscie wypłacana jak za cały rok
    nie wiem czy to juz ukrucili