  • 1. Data: 2006-01-23 10:57:43
    Temat: ING BankOnline
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Od wczoraj nie mogę się zalogować do ING BankOnline. Może ktoś sprawdzić czy
    to tylko u mnie czy to jakaś ogólna awaria.

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2006-01-23 11:16:59
    Temat: Re: ING BankOnline
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Marcin_P. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Od wczoraj nie mogę się zalogować do ING BankOnline. Może ktoś sprawdzić czy
    > to tylko u mnie czy to jakaś ogólna awaria.

    Zamarzł albo główny informatyk się zawiesił.

    Przepraszamy

    System chwilowo niedostępny - Prosimy spróbować później

    Za chwilę zostaniesz przeniesiony na serwis informacyjny

  • 3. Data: 2006-01-23 12:55:15
    Od: "Patrycja" <p...@w...pl>

    nie dziala w dalszym ciagu :(

  • 4. Data: 2006-01-23 13:12:20
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie dziala w dalszym ciagu :(

    Dzięki za info. Myślałem że to u mnie, a to widać kable pozamarzały.

    --
    Marcin_P.

  • 5. Data: 2006-01-23 13:50:57
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie dziala w dalszym ciagu :(

    ja tam o 14:00 wyslalem przelew i poszedl
    ale pisze z katowic
    moze wam zamarzly przewody ?

    PiotR

  • 6. Data: 2006-01-25 18:34:36
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Przepraszamy
    > System chwilowo niedostępny - Prosimy spróbować później
    > Za chwilę zostaniesz przeniesiony na serwis informacyjny

    Temat Ważna informacja
    Data 2006-01-24 15:15:17
    W związku z niedostępnością systemu ING BankOnLine w dniu
    23 stycznia (do godz.14) serdecznie przepraszamy za mające
    miejsce utrudnienia i niedogodności. Przerwa w dostępie
    do systemu spowodowana była przyczynami technicznymi.
    Przypominamy, że Bank odpowiada za rzeczywiste i udowodnione
    straty spowodowane przez nieterminowe realizowanie przez Bank
    dyspozycji, w związku z powyższym każda reklamacja będzie
    rozpatrywana w sposób indywidualny i zgodny z trybem
    rozpatrywania reklamacji w Banku.