  • 1. Data: 2007-01-06 14:08:37
    Temat: w co 20tys na 3 - 4 miesiące
    Od: l...@p...onet.pl

    Tak jak w temacie - w co wsadzić 20tyś zł na 3, 4 miesiące? Czy tylko zostaje
    lokata? np. 3% to jest ok 150zł po 3 miesiącach - troszkę mało :/

  • 2. Data: 2007-01-06 15:17:25
    Temat: Re: w co 20tys na 3 - 4 miesiące
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    a ile % mozesz zaryzykować?

  • 3. Data: 2007-01-06 18:41:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak w temacie - w co wsadzić 20tyś zł na 3, 4 miesiące? Czy tylko
    > zostaje
    > lokata? np. 3% to jest ok 150zł po 3 miesiącach - troszkę mało :/

    Na lokatach nigdy nie bedzie duzo, ale zawsze pewnie, szczegolnie dla
    krotkiego okresu czasu, np.4,2% w Getinie na 3-mies. Fundusze inwest. nie
    nadaja sie na inwestowanie w tak krotkim okresie, zbyt duze ryzyko straty.

  • 4. Data: 2007-01-06 18:44:31
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    <l...@p...onet.pl> news:7c18.0000005c.459fad64@newsgate.onet.pl

    > Tak jak w temacie - w co wsadzić 20tyś zł na 3, 4 miesiące? Czy tylko
    zostaje
    > lokata? np. 3% to jest ok 150zł po 3 miesiącach - troszkę mało :/

    W takim okresie czasu chyba tylko i wyłącznie fundusze rynku pieniężnego.
    Powstaje jednak cały czas otwarte pytanie ile jesteś w stanie zaryzykować?
    :)

  • 5. Data: 2007-01-06 20:58:38
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > Powstaje jednak cały czas otwarte pytanie ile jesteś w stanie zaryzykować?

    w zasadzie to nie jestem w stanie zaryzykować - to są pieniądze na bardzo ważny
    cel, który będzie zrealizowany za 3-4 miesiące.

  • 6. Data: 2007-01-06 21:11:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Telly Savalas napisał(a):
    > W takim okresie czasu chyba tylko i wyłącznie fundusze rynku pieniężnego.
    > Powstaje jednak cały czas otwarte pytanie ile jesteś w stanie zaryzykować?
    > :)

    Ale te fundusze nie zarobia wiecej niz lokata.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-06 21:47:32
    Od: "Piotr" <c...@m...cl>

> [...]
    > zostaje
    > lokata? np. 3% to jest ok 150zł po 3 miesiącach - troszkę mało :/

    Podobne pytanie - ten sam okres czasu ale kwota 40tys. i możliwość raczej
    sporego ryzyka (powiedzmy tak do 50% straty w najgorszym przypadku). Co
    polecacie?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-01-06 21:57:40
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Zostaje tylko lokata bankowa. Przy tej kwocie możesz już założyć
    tzw. "lokatę negocjowalną". W banku dają Ci lepsze oprcentowanie ze
    specjalnej tabeli. Nie będzie to jakaś super rewelacja, ale zawsze
    lesze to niż standard. Jest jeszcze mbank z emax+ 3,60 proc. No i
    egzotyczne banki w stylu Getin bank, Eurobank, Dominet bank, które
    dają niezłe oprocentowanie. Tu raczej chodzi o zaufanie.

    Fundusz piniężny nie da Ci więcej "procentów", a zapewnia Ci
    zawracanie głowy z umażaniem. Fundusz ma na to nawet kilka dni.
    Lokata: na dany dzień masz kasę.

    pozdrawiam - MARIO

  • 9. Data: 2007-01-06 22:13:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 6 Jan 2007 19:41:30 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >nadaja sie na inwestowanie w tak krotkim okresie, zbyt duze ryzyko straty.

    to już lepiej Polbank i konto samooszczędzające (tylko to jedno, wtedy
    nie ma 3 zł za rachunek + 1 zł za kartę) - 4,5% - 19% dla MinFina i
    chyba 4 zł na koniec - za wypłatę gotówki.
    Właśnie niedawno sprawdzałem.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2007-01-07 08:25:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    W krotkim okresie tylko lokata. Wymienione banki nie sa takie egzotyczne,
    tylko stosuja reklame w postaci podwyzszonego oprocentowania. Ja wole taka
    reklame niz spoty reklamowe w mediach np. ING, ktore nic mi nie dają (kase
    zarabia tylko jedna aktorzyna i tv). Swojego czasu ING tez robil krotkie
    promocje, ale chyba nic sie nie nauczyli. Dalej traktuja ludzi jak ciemna
    mase i mysla, ze jak ktos otworzy rach. oszczedn to bedzie na nim oszczedzal
    dalej nie patrzac na konkurencje.
    Co sie tyczy lokat negocjowalnych to w Getinie jest ono niewiele wyzsze od
    standardowej oferty, gdyz ta jest dosyc wysrubowana. Takze nie ma co sie
    specjalnie silic na lokate negocjowalna jak dobrze pamietam, chyba od 30tys.
    PLN.