  • 1. Data: 2007-01-06 16:56:57
    Temat: KK w ING - mozna przeniesc z innego banku?
    Od: "kam" <k...@o...eu>

    Witam,

    czy ING oferuje mozliwosc przeniesienia do niego KK z innego banku?
    Jesli tak, jakie sa warunki?

    Pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz.

  • 2. Data: 2007-01-06 18:38:27
    Temat: Re: KK w ING - mozna przeniesc z innego banku?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    kam napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ING oferuje mozliwosc przeniesienia do niego KK z innego banku?

    Oczywiście

    > Jesli tak, jakie sa warunki?

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/39347

    A najlepiej zadać pytanie drogą mailową opisując z jakiego banku chcesz
    przenieść KK, z jakim limitem itd

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2007-01-07 21:40:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > czy ING oferuje mozliwosc przeniesienia do niego KK z innego banku?
    > Jesli tak, jakie sa warunki?
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz.

    Dostaniesz taki sam limit i spłacą Ci zadłużenie. Będziesz musial
    pokazac im 3 wyciagi z rachunku karty, na ktorych bedzie zaznaczony
    numer rachunku, z ktorym powiazana jest kk.

    Przenosilem do ING karte z Multi i byla niezla jazda, bo ta karta nie ma
    osobnego rachunku. Dopiero jak im umowe przynioslem to mi przelali kase
    (splata karty) na ror.

    pozdr.
    RobertS