  • 1. Data: 2008-10-18 07:22:18
    Temat: Gdzie dostane kredyt hipoteczny na 100% wart. nier.?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Macie może aktualne informacje na pow. temat?

    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2008-10-18 07:33:57
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Macie może aktualne informacje na pow. temat?

    Chcesz tak ryzykować ?
    Ta nieruchomość za chwile może nie być warta tego 100%

  • 3. Data: 2008-10-18 07:40:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-10-18 09:22, wromek stwierdził, że:
    > Macie może aktualne informacje na pow. temat?

    ZTCW to Multibank.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-10-18 07:41:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chcesz tak ryzykować ?
    > Ta nieruchomość za chwile może nie być warta tego 100%

    A gdzie tu w zasadzie widzisz ryzyko dla biorącego kredyt?

    Co do meritum, myślę, że może to być niewykonalne obecnie na w miarę
    sensownych warunkach. Względnie będzie zwodzenie klienta i przeciąganie.

    Sytuacja w wariancie optymistycznym może ulec zmianie dość szybko, np. w
    ciągu kwartału, musi minąć histeria i niepewność plus ttrzeba doliczyc
    trochę na bezwładność. Do takiego rozdawnictwa kredytów na każdym rogu na
    1x0% wartości, jakie miałomiejsce jeszcze rok temu, nie dojdziemy jednak
    zapewne przez wiele lat.

    marekz

  • 5. Data: 2008-10-18 07:59:08
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > ZTCW to Multibank.

    Albo mBank:
    http://patbank.pl/mbank/mplan.html

  • 6. Data: 2008-10-18 09:08:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    wromek wrote:

    > Macie może aktualne informacje na pow. temat?

    Jeszcze w piatek dawal multi/mbank. jednak cala procedura trwa okolo
    miesiaca. w tym czasie moze zdazyc sie wszystko ;)

    --
    in

  • 7. Data: 2008-10-18 09:35:18
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    wromek napisał(a):
    > Macie może aktualne informacje na pow. temat?
    >
    > pozdrawiam, wromek

    Według wczorajszej Wyborczej:
    ING, mbank, BOŚ, multibank, Polbank, Raiffeisen, DB, BGŻ

    PG

  • 8. Data: 2008-10-18 12:40:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Że bank z dnia na dzień wypowie umowę kredytową i zażąda spłaty całości?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-10-18 12:50:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Że bank z dnia na dzień wypowie umowę kredytową i zażąda spłaty całości?
    > JaC

    Z jakiego niby powodu?

    marekz

  • 10. Data: 2008-10-18 18:08:43
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Że bank z dnia na dzień wypowie umowę kredytową i zażąda spłaty całości?

    Jaki interes ma bank w wypowiedzeniu umowy kredytu,
    ktory jest splacany zgodnie z umowa a wartosc
    zabezpieczenia spadla? Jak wypowie umowe
    to klient nie odda bankowi kasy z dnia na dzien
    bo fizycznie jej nie ma, wiec zostaje egzekucja
    z hipoteki. A jak mieszkanie sprzeda za mniej
    niz klient byl winny to ma strate. Teoretycznie
    klient powinien oddac jeszcze roznice, ale
    on moze juz nic nie miec i co mu bank zrobi?

    Gdyby ceny mieszkan rosly to bankowi (a raczej
    ludziom w nim pracujacym) oplaca sie wypowiedziec
    umowe bo po sprzedazy odzyska pieniadze. A mieszkanie
    moze kupic znajomy krolika taniej niz na rynku.

    Oczywiscie jesli klient nie splaca kredytu
    to inna sytuacja.

    Pozdrawiam,
    Marcin