  • 1. Data: 2009-07-12 23:17:22
    Temat: ukryte i niespodziewane opłaty w Getin i Deutsche
    Od: k...@o...pl

    czytam sobie TOiP i wychodzi mi że obydwa wymienione
    w tytule bannki pozwalają darmowo przelewać dowolne
    kwoty przez konto osobiste w kanale internetowym
    Jeżeli nie złożę wniosku o debetówkę, będe wpłacać
    w kasie banku i robić przelewy przez internet ZERO
    opłat. ABSOLUTNE ZERO!

    Czegoś nie zauważyłem?

  • 2. Data: 2009-07-12 23:27:55
    Od: k...@o...pl

    przed chwilką pracownica infolinii zapewniła mnie że
    konto dbnet nie ma żadnych opłat za przelewy za prowadzenie
    za serwis internetowy itd.

    normalnie wierzyć mi się nie chce, żeby bylo aż tak dobrze!
    gdzie tkwi niedopowiedzenie? gdzie czyhają opłaty?

  • 3. Data: 2009-07-13 04:24:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On 13 Lip, 01:27, k...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > normalnie wierzyć mi się nie chce, żeby bylo aż tak dobrze!
    > gdzie tkwi niedopowiedzenie? gdzie czyhają opłaty?

    A co w tym niewiarygodnego?

    mBank tez masz za free, polbank podobnie...

  • 4. Data: 2009-07-13 06:05:55
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 13 Lip, 01:17, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > Jeżeli nie złożę wniosku o debetówkę, będe wpłacać
    > w kasie banku i robić przelewy przez internet ZERO

    Jeśli chodzi o GB i konto internetowe bez karty debetowej, to
    rzeczywiście nie ma opłat.
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2009-07-13 09:51:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:1886.00000056.4a5a717b@newsgate.onet.pl

    > normalnie wierzyć mi się nie chce, żeby bylo aż tak dobrze!
    > gdzie tkwi niedopowiedzenie? gdzie czyhają opłaty?

    W DB jeżeli mnie pamięć nie zawodzi raz na miesiąc musisz zapłacić kartą
    (kwota nie jest ważna) aby debetówka do konta była za free. Jeżeli coś
    namieszałem, proszę mądrzejsze głowy o sprostowanie.

  • 6. Data: 2009-07-13 10:00:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:1886.00000055.4a5a6f02@newsgate.onet.pl

> [...]
    > Jeżeli nie złożę wniosku o debetówkę, będe wpłacać
    > w kasie banku i robić przelewy przez internet ZERO

    W tym miejscu warto dodać, że nawet jeżeli złożysz wniosek o debetówkę w
    getinie a oddział, z którego korzystasz nie jest wyposażonych w bankomat, to
    również wypłata środków w kasie jest darmowa.

  • 7. Data: 2009-07-13 10:04:31
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Valdi.Pavlack wrote:

> [...]
    > (kwota nie jest ważna) aby debetówka do konta była za free. Jeżeli coś
    > namieszałem, proszę mądrzejsze głowy o sprostowanie.

    w DB karta do konta online kosztuje 5pln/m-c, ale jak zrobi sie jedna
    transakcje, to zwracaja oplate na koniec okresu rozliczeniowego.
    plusem tej karty sa darmowe wyplaty ze wszystkich scian placzu
    w kraju i zagranica.

  • 8. Data: 2009-07-13 11:07:14
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h3evhi$nrn$1@news.interia.pl...
> [...]
    > (kwota nie jest ważna) aby debetówka do konta była za free. Jeżeli coś
    > namieszałem, proszę mądrzejsze głowy o sprostowanie.

    Tzn żeby kosztowała 1zł a nie zdaje się 5 czy 8.
    Prowadzenie konta 8zł
    Co dawało razem 9zł.

    Przenioslem się do Getina bo kartą i tak płacę ale mam co miesiąc 9zł do
    przodu na dwa dobre piwa (nie liczac oprocentowanego konta i lepsze lokaty).

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2009-07-13 11:09:28
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

> [...]
    > transakcje, to zwracaja oplate na koniec okresu rozliczeniowego.
    > plusem tej karty sa darmowe wyplaty ze wszystkich scian placzu

    DB Visa darmowa w DB i euronet. w BZWBK jak wszystkie euronety padły
    musiałem extra kilkadziesiąt zł zostawić.
    Wtedy mnie to zupełnie wkurzyło i zlikwidowałem konto.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2009-07-13 11:20:06
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Irokez wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > DB Visa darmowa w DB i euronet. w BZWBK jak wszystkie euronety padły
    > musiałem extra kilkadziesiąt zł zostawić.

    wyplaty visa do konta *internetowego* sa ze wszyskich banomatow darmowe.
    przeczytaj dokladnie TOiP.