  • 1. Data: 2009-07-12 22:30:59
    Temat: karta kredytowa - wypowiedzenie przez bank
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam,
    Pewnego dnia okazało sie, ze moja karta zostala zablokowana przez bank,
    powodem bylo nie wywiazanie sie z umowy (niesplacanie minimalnych kwot w
    terminie), przyszlo wezwanie do zaplaty calego zadluzenia powstalego na
    karcie, jednak do tej pory nie dotarlo zadne wypowiedzenie lub
    rozwiazanie umowy na pismie... o wypowiedzeniu dowiedzialam sie jedynie
    z rozmowy telefonicznej

    czy takie postepowanie - zablokowanie karty, wezwanie do natychmiastowej
    zaplaty, bez pisemnej informacji o rozwiaaniu umowy jest zgodne z prawem?
    w umowie nie znalazlam zapisu o wypowiedzeniu umowy

  • 2. Data: 2009-07-12 23:51:20
    Temat: Re: karta kredytowa - wypowiedzenie przez bank
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ania pisze:
> [...]
    > zaplaty, bez pisemnej informacji o rozwiaaniu umowy jest zgodne z prawem?
    > w umowie nie znalazlam zapisu o wypowiedzeniu umowy

    To i tak ulgowo Cię potraktowali. Wpłać czym prędzej i przeproś, żebyś
    większych problemów sobie nie narobił.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-13 22:34:59
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Animka pisze:

    > To i tak ulgowo Cię potraktowali. Wpłać czym prędzej i przeproś, żebyś
    > większych problemów sobie nie narobił.

    malo pomocna jestes

    ktos moze orientuje sie jak jest z wypowiadaniem umowy karty kredytowej?

  • 4. Data: 2009-07-14 07:27:36
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 13 Lip, 00:30, Ania <a...@g...pl> wrote:

    > czy takie postepowanie - zablokowanie karty, wezwanie do natychmiastowej
    > zaplaty, bez pisemnej informacji o rozwiaaniu umowy jest zgodne z prawem?
    > w umowie nie znalazlam zapisu o wypowiedzeniu umowy

    W umowie z pewnością jest zapis o możliwościach wypowiedzenia i
    rozwiązania umowy. Poza tym z pewnością jest zapis, że w rażących (bez
    definicji oczywiście) bank może wypowiedzieć umowę w trybie
    natychmiastowym i zażądać całości udzielonego kredytu. Przy czym
    zazwyczaj jest zapis o wypowiedzeniu pisemnym. Może bank wcale nie
    wypowiedział Ci KK, tylko żąda spłaty zadłużenia?

  • 5. Data: 2009-07-14 20:11:01
    Od: Ania <a...@g...pl>

    xAnia pisze:
> [...]
    > zaplaty, bez pisemnej informacji o rozwiaaniu umowy jest zgodne z prawem?
    > w umowie nie znalazlam zapisu o wypowiedzeniu umowczy

    czy ostateczne wezwanie do zaplaty, z informacja o wypowiedzeniu umowy w
    przypadku niesplacenia okreslonej kwoty w terminie mam traktowac jako
    wypowiedzenie, czy jednak musi to byc odrebne pismo?

  • 6. Data: 2009-07-17 22:55:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 22:11:01 +0200, Ania <a...@g...pl> wklepał(-a):

    >czy ostateczne wezwanie do zaplaty, z informacja o wypowiedzeniu umowy w
    >przypadku niesplacenia okreslonej kwoty w terminie mam traktowac jako
    >wypowiedzenie, czy jednak musi to byc odrebne pismo?

    No to przecież sama sobie odpowiedziałaś. Jeśli nie zapłacisz, to wypowiedzą
    umowę za stosownym pismem.

    --
    Sławomir Szyszło