  • 1. Data: 2009-07-13 06:21:36
    Temat: sklep mnie obrabował
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    W sklepie sciagneli mi trzy razy kase z karty kredytowej, lacznie na kwote
    ok. 100 zl. Za kazdym razem sprzedawca mowil, ze "nie przeszlo" i
    przeciagal karte ponownie. Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
    nie podpisywalem. Na koniec w innym terminalu wydrukowalo sie "brak
    srodkow" i zaplacilem inna karta.
    W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
    zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
    jak najszybciej anulowac te operacje.

  • 2. Data: 2009-07-13 06:24:47
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 13 Lip, 08:21, Holden Caulfield <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby

    Reklamacja do banku.

  • 3. Data: 2009-07-13 06:31:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 08:21:36 +0200, Holden Caulfield napisał(a):

    > W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje.

    Transakcje czy blokady?

    > Gdzie to teraz
    > zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
    > jak najszybciej anulowac te operacje.

    Do banku

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-07-13 06:40:35
    Temat: Re: sklep mnie obrabowa?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Holden Caulfield wrote:

    > Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
    > nie podpisywalem.
    > W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje.

    upewnij sie czy te kwoty figuruja jako rozliczone transakcje
    czy jako blokady srodkow, bo jesli blokady to wroca na konto po
    paru dniach

  • 5. Data: 2009-07-13 06:40:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Holden Caulfield" <n...@n...com> wrote in message

    > W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
    > zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym,
    > zeby
    > jak najszybciej anulowac te operacje.

    Skoro rabunek to tylko na Policje :). Spedzenie polowy dnia na czekaniu na
    przyjecie zgloszenia na pewno zacheci do zapoznania sie jak dzialaja karty
    platnicze :).

    MK

  • 6. Data: 2009-07-13 06:48:27
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    > upewnij sie czy te kwoty figuruja jako rozliczone transakcje
    > czy jako blokady srodkow, bo jesli blokady to wroca na konto po
    > paru dniach

    Najpierw byla blokada, teraz juz rozliczone transakcje.

  • 7. Data: 2009-07-13 07:11:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    Holden Caulfield pisze:

    > Najpierw byla blokada, teraz juz rozliczone transakcje.

    z tego co wiem reklamujesz w banku
    Marx

  • 8. Data: 2009-07-13 07:31:08
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    > Skoro rabunek to tylko na Policje :). Spedzenie polowy dnia na czekaniu na
    > przyjecie zgloszenia na pewno zacheci do zapoznania sie jak dzialaja karty
    > platnicze :).

    Wiem jak dzialaja karty, czasem zdarza sie ze sprzedawca musi przeciagnac
    karte jeszcze raz zeby ja terminal odczytal. Nie majac zadnych zlych
    przeczuc nie przygladalem sie co mu sie wyswietla ani co dokladnie naciska.

  • 9. Data: 2009-07-13 07:50:33
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 13 Lip, 09:31, Holden Caulfield <n...@n...com> wrote:

    > Wiem jak dzialaja karty, czasem zdarza sie ze sprzedawca musi przeciagnac
    > karte jeszcze raz zeby ja terminal odczytal. Nie majac zadnych zlych
    > przeczuc nie przygladalem sie co mu sie wyswietla ani co dokladnie naciska.

    Ciekawe, ze zdjelo (i to az 3 razy) pieniadze bez jakiejkolwiek
    autoryzacji ktorejs z transakcji.
    Piszesz, ze po nieudanych probach, zaplaciles inna karta.

  • 10. Data: 2009-07-13 08:28:29
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    > Ciekawe, ze zdjelo (i to az 3 razy) pieniadze bez jakiejkolwiek
    > autoryzacji ktorejs z transakcji.

    Nic sie nie drukowalo, ale najwidoczniej sprzedawca zatwierdzal za kazdym
    razem transakcje.

    > Piszesz, ze po nieudanych probach, zaplaciles inna karta.

    Inna karta i w innym terminalu.