  • 11. Data: 2006-03-20 19:39:48
    Temat: Re: ucieczka z BPH do Millenium
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > No i marża jest od 0,5 do 1,5pp

    Tutaj akurat sie odnioslem do tego co koledze zaproponowali. Z uwagi na
    zapewne malą wartosc LTV zalapie sie na wartosc 0.5 marzy.
    A rozrzut rzeczywiscie od 0,5 do 1,5, w zaleznosci od wartosci kredytu i LTV

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 12. Data: 2006-03-21 11:22:07
    Od: PROND <m...@n...pl>

    Darek napisał(a):

    > Libor teraz wynosi około 1,35 - czyżby stosowali marżę 0,15 pp??
    >
    > Darek

    faktycznie oferta jest z grudnia :). jednak pan z open finance
    przekonaywal, ze jada na mikroskopijnych marzach rzedu 0,5%. ciekawe,
    ile biora za utrzymanie rachunku i dodatkowe oplaty?
    pp

  • 13. Data: 2006-03-21 21:50:32
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    PROND napisał(a):

    > faktycznie oferta jest z grudnia :). jednak pan z open finance
    > przekonaywal, ze jada na mikroskopijnych marzach rzedu 0,5%. ciekawe,
    > ile biora za utrzymanie rachunku i dodatkowe oplaty?

    Osoba, która dostaje zwykły kredyt hipoteczny otrzymuje bezpłatnie konto
    Millekonto Premium. Przynajmniej tak mi powiedziano.

  • 14. Data: 2006-03-22 14:40:14
    Od: "custeau" <c...@o...pl>

    A|fer wrote:
    > Osoba, która dostaje zwykły kredyt hipoteczny otrzymuje bezpłatnie
    > konto Millekonto Premium. Przynajmniej tak mi powiedziano.

    Prowadzenie konta rzeczywiście jest bezpłatne, w przypadku kredytu
    hipotecznego trzeba jednak doliczyć dodatkowy koszt - ubezpieczenie tzw.
    MILLEDOM ŻYCIE (od kwoty 30000 CHF to wychodzi koło 22zł co miesiąc).
    Nie mozna też zapomnieć o kosztach sądowych, wykreślenie z hipoteki BPH
    i wpis do hipoteki Millenium (ok 700zł mniej więcej).
    C.

  • 15. Data: 2006-03-24 12:10:47
    Od: PROND <m...@n...pl>

    custeau napisał(a):

> [...]
    > Nie mozna też zapomnieć o kosztach sądowych, wykreślenie z hipoteki BPH
    > i wpis do hipoteki Millenium (ok 700zł mniej więcej).

    serdecznie dziekuje za odpowiedz. mimo wszystko koszty, ktore musze
    poniesc na starcie sa amortyzowane po ok. roku

    pozdrowienia

  • 16. Data: 2006-03-25 15:15:04
    Od: "xxx" <b...@o...pl>

    Pamietaj tez o kosztach tak zwanego spreadu. Wynosi to ok.4 %. Operacja wygladac
    bedzie tak. Millenium wyplaca Ci PLN po kursie kupna CHF, wysyla te pieniadze do
    BPH a ten sprzedaje Ci CHF, ktorymi splacasz stare zobowiazanie. W efekcie kwota
    Twojego kredytu wzrosnie (jezeli teraz masz 30000 CHF kr.hip. w BPH to po
    operacji przeniesienia bedziesz miec 31200 w Millenium).

    Pozdrawiam