  • 41. Data: 2005-04-30 15:35:48
    Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote:

    > Przecież to sie prawie niczym nie różni od mbanku...

    Różni się tym, że jak gdzieś klikniesz wstecz albo odśwież (w przeglądarce),
    to Cię wylogowuje. Bardzo wk*wiające.

    W mBanku lista przelewów zdefiniowanych ograniczona do 50, brak możliwości
    przeszukiwania historii po wartościach operacji, nazwie lub innych danych
    odbiorcy, brak możliwości eksportu historii do pliku, brak przelewów
    zagranicznych, brak możliwości zdefiniowania na stałe przelewów do ZUSu
    i US (co miesiąc muszę sprawdzać nr konta US, bo nie pamiętam - teraz
    przynajmniej wprowadzili fukcję 'wykonaj ponownie przelew', przez co
    muszę tylko odszukać przelew z poprzedniego miesiąca...), drukowanie
    potwierdzeń przelewów dopiero po zakończeniu sesji elixirowej.

    Czy w jakimś banku to jest lepiej rozwiązane, a przy okazji oprocentowanie i
    opłaty są podobne do konta firmowego w mBanku? :)

    P.

  • 42. Data: 2005-04-30 15:37:49
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    t...@p...com wrote:
    > Po paru minutach oglądania stwierdzam, że różni się od mBanku znacząco --
    > niestety na niekorzyść. Rozwiązanie z pierwszej strony dostępu do szczegółów czy
    > historii -- to chyba ewenement. Gdzie oni to podpatrzyli? To nawet nie leżało
    > koło ergonomii :/

    To klikanie w kółeczko 'Przelewy' lub 'Historia', a potem w numer rachunku?
    Porażka...

    P.

  • 43. Data: 2005-04-30 16:03:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Paszczak napisał(a):

    > Różni się tym, że jak gdzieś klikniesz wstecz albo odśwież (w przeglądarce),
    > to Cię wylogowuje. Bardzo wk*wiające.

    Nie bardzo. Mnie nic nie wylogowuje :>

    Zmień przeglądarkę ;)

    ICQ: 79050392