  • 31. Data: 2005-04-25 13:03:07
    Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Peet napisał(a):

    > - Drukowanie porwierdzeń operacji do pliku pdf,
    > - Wyciągi na email - co chyba powinno być standardem w banku
    > internetowym a czego w mBanku nie uświadczysz.

    Jest jeszcze wyszukiwanie w historii według rodzaju operacji i kwoty, a
    nie tylko po dacie

    Karol

  • 32. Data: 2005-04-25 16:20:51
    Od: t...@p...com

    > czy uwazasz, ze system powinien powiedziec Ci, ze wpisałes błędne hasło (a

    Oczywiście. I Multi tak robi. Tylko ma najwyraźniej znany mi z mBanku problemem
    z ciasteczkami pod Operą.

    > może jeszcze powinien podawać, który znak zgadłeś ..... MSPANC)

    Jeżeli nie masz pojęcia do czego służy hasło, to może ci powinien podawać... :>

    A może to ty pisałeś system logowania do VWB lub Lukasa, domorosły znawco
    bezpieczeństwa ;)

    R.P.

  • 33. Data: 2005-04-25 18:25:39
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia 25 Apr 2005 18:20:51 +0200, t...@p...com napisał(a):

> [...]
    >
    > A może to ty pisałeś system logowania do VWB lub Lukasa, domorosły znawco

    postaraj sie zrozumieć dlaczego system nie powinien sie spowiadać, co w
    parze użytkownik, hasło jest błędne - jeśli tego nie rozumiesz, to jest mi
    tylko przykro :P

    ps. popatrz chociażby na poważne systemy operacyjne - przy błędzie
    dostajesz wyłącznie informację o niemożności zalogowania - a nie dostaniesz
    informacji gdzie jest błąd!

  • 34. Data: 2005-04-25 19:21:27
    Od: t...@p...com

    > postaraj sie zrozumieć dlaczego system nie powinien sie spowiadać, co w
    > parze użytkownik, hasło jest błędne

    A gdzie ja napisałem, że musi być akurat *co w parze jest błędne*?

    > jeśli tego nie rozumiesz, to jest mi
    > tylko przykro :P

    Jeżeli nie umiesz czytać, to jest mi przykro :P

    > ps. popatrz chociażby na poważne systemy operacyjne - przy błędzie
    > dostajesz wyłącznie informację o niemożności zalogowania - a nie dostaniesz
    > informacji gdzie jest błąd!

    Taa... to teraz jeszcze raz popatrz na pierwotny komunikat. Aż do bólu.

  • 35. Data: 2005-04-25 19:37:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    t...@p...com napisał(a):

    > Na super-profesjonalną też nie wygląda -- po wpisaniu błędnego hasła dostaję
    > "błędny lub nieważny klucz sesji".

    ...i co Ci się tu nie zgadza?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 36. Data: 2005-04-25 19:38:47
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    t...@p...com napisał(a):

    > Oczywiście. I Multi tak robi. Tylko ma najwyraźniej znany mi z mBanku problemem
    > z ciasteczkami pod Operą.

    To mamy widocznie róźne Opery bo u mnie po wpisaniu błędnego hasła jest jak
    byk:

    "Błędny numer klienta (karty) lub hasło."

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 37. Data: 2005-04-25 19:39:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    t...@p...com napisał(a):

    > Po paru minutach oglądania stwierdzam, że różni się od mBanku znacząco --
    > niestety na niekorzyść.

    Nie zgadzam się, ale o gustach się nie dyskutuje

    > Rozwiązanie z pierwszej strony dostępu do szczegółów czy
    > historii -- to chyba ewenement. Gdzie oni to podpatrzyli? To nawet nie leżało
    > koło ergonomii :/

    Widocznie nie widziałeś poprzedniego systemu transakcyjnego. Dopiero by Ci
    się spodobało :>

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 38. Data: 2005-04-25 19:59:01
    Od: t...@p...com

    > Widocznie nie widziałeś poprzedniego systemu transakcyjnego. Dopiero by Ci
    > się spodobało :>

    Było jeszcze bardziej hardcorowe? A mówią, że VWB nic nie przebije :) Ale Multi
    się jakoś udaje :)

  • 39. Data: 2005-04-25 21:06:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    t...@p...com napisał(a):

    > Było jeszcze bardziej hardcorowe?

    Może nie do końca, ale historia rachunku była mało przejrzysta. Za dużo
    klikania, choć VW i tak nic nie przebije :)))

    Pamiętam jak swego czasu pisałem przez pocztę wewnętrzną do VW czy są w
    100% pewni, że muszę potwierdzać po kilka razy zanim wejdę do konta? Czy
    nie można takich informacji umieścić gdzieś w zakładce pod nazwą np.
    "informacje o koncie"? Ja naprawdę wiem jakie są limity transakcyjne i nie
    muszę tego czytać za każdym razem jak sie do konta loguję. Otrzymałem
    odpowiedź, że tak jest bo jest :)))

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 40. Data: 2005-04-25 23:25:34
    Od: Grzesio <n...@g...pl>

    taora napisał(a):
    > tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna? ja wyprobowalam tylko mbank i vw i
    > powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony niz
    > mbanku?

    e-Integrum z BGŻ. Nowy interface jest zdecydowanie czytelniejszy od
    Inteligo i mBanku.