  • 1. Data: 2005-04-23 12:36:27
    Temat: Debet w Mbanku-przyznany? (pytanie)
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Złożyłem wniosek o debecik w Mbanku w obecnej promocji. Dostałem pozytywną
    odpowiedź wraz z wykazem potrzebnych dokumentów... i tu pytania. O ile
    oczywiste jest zaświadzenie o zarobkach to nie mam pojęcia do czego
    potrzebne jest tu cytat: "historia rachunku bankowego przynajmniej za 3
    miesiące, gdzie wpływa wynagrodzenie potwierdzona przez Bank" ?? Moje
    wynagrodzenie nie wpływa na zadne konto i co dalej?! Druga wątpilwość
    dotyczy : "Wypowiedzenie umowy kredytowej potwierdzone przez dotychczasowy
    bank (oryginał) (Bank 1)" Co to u licha znaczy? w wniosku wpisałem
    posiadany debet w Inteligo ale zaznaczyłem dalej iż nie chcę go przenosić
    ani zmniejszać!! Może ktoś coś rozumie?
    P.s. Co by było śmieszniej jeden wniosek dostałem odmowny to wypełniłem
    drugi z tymi samymi parametrami i dostałem pozytywną :-))))
    --
    Pozdrawaiam Tomek