  • 1. Data: 2005-04-23 15:13:23
    Temat: Kalkulator zdolności kredytowej
    Od: "wolim" <w...@i...pl>

    Witam.

    Czy znacie jakąś stronę, na której mógłbym obliczyć swoją zdolność
    kredytową?
    Szukałem, ale nie znalazłem ;)

    Chodzi mi o kredyt mieszkaniowy ok. 40 000 - 50 000 zł przy własnej wpłacie
    ok. 80 000 zł.
    Na 5 lat.

    Jakie, mniej więcej, muszę mieć dochody miesięczne (netto, brutto?), żeby
    dostać kredyt?
    Mieszkam sam, mieszkanie we Wrocławiu ;)

    I jaki bank byście polecali?

    Pozdrawiam
    MW

  • 2. Data: 2005-04-23 16:44:29
    Temat: Re: Kalkulator zdolności kredytowej
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    wolim napisał(a):
    > Chodzi mi o kredyt mieszkaniowy ok. 40 000 - 50 000 zł przy własnej wpłacie
    > ok. 80 000 zł.
    > Na 5 lat.

    Zdolność będzie zależała od banku/instytucji w której chcesz ten kredyt
    wziąć. Każdy, prawdopodobnie, inaczej wyliczy.

    > Mieszkam sam, mieszkanie we Wrocławiu ;)

    BPH, Millennium, sprawdź jeszcze Multibank.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-04-23 19:21:48
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2005 17:13:23 +0200, wolim <w...@i...pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > Czy znacie jak?? stron?, na której móg?bym obliczyae swoj? zdolno?ae
    > kredytow??
    > Szuka?em, ale nie znalaz?em ;)
    >
    > Chodzi mi o kredyt mieszkaniowy ok. 40 000 - 50 000 z? przy w?asnej
    > wp?acie
    > ok. 80 000 z?.
    > Na 5 lat.
    >
    > Jakie, mniej wi?cej, musz? mieae dochody miesi?czne (netto, brutto?), ?eby
    > dostaae kredyt?
    > Mieszkam sam, mieszkanie we Wroc?awiu ;)

> [...]
    Podaj dochody(netto albo brutto), stałe obciążenia i stałe koszty,
    wartość zabezpieczeń,źrodło dochodu (np umowa na czas nieokreślony czy co
    innego). Jak masz preferencje co do banku to też. Policze
    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-04-24 09:04:03
    Od: "wolim" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał

    > Podaj dochody(netto albo brutto), stałe obciążenia i stałe koszty,
    > wartość zabezpieczeń,źrodło dochodu (np umowa na czas nieokreślony
    > czy co innego). Jak masz preferencje co do banku to też. Policze

    Dochód 1521 zł brutto.
    Umowa na czas nieokreślony w administracji państwowej.

    Obciążeń praktycznie żadnych, bo dziewczyna mieszka, formalnie, z rodzicami
    (zdaje się, że nie wspomniałem wcześniej, że ten kredyt ma być na moją
    dziewczynę, ale to chyba nie gra roli?)

    Kupione mieszkanie ma być pod wynajem (może to też ma jakieś znaczenie?)

    Preferencji co do banku nie mam. Przy takiej kwocie, chyba nie ma większej
    różnicy w kosztach...

    A jeśli zarobki są zbyt małe na 5-letni kredyt w wys. 40 000, to jakie
    powinna mieć, żeby taki kredyt dostać?
    Szefowa powiedziała, że istnieje możliwość niewielkiej podwyżki, tylko
    musimy policzyć jaka kwota wystarczy do otrzymania kredytu ;)

    pozdrawiam
    /\/\\/\/

  • 5. Data: 2005-04-24 20:24:14
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 11:04:03 +0200, wolim <w...@i...pl> napisał:

> [...]
    > (zdaje si?, ?e nie wspomnia?em wcze?niej, ?e ten kredyt ma byae na moj?
    > dziewczyn?, ale to chyba nie gra roli?)
    >
    > Kupione mieszkanie ma byae pod wynajem (mo?e to te? ma jakie? znaczenie?)
    >
    > Preferencji co do banku nie mam. Przy takiej kwocie, chyba nie ma
    > wi?kszej
    > ró?nicy w kosztach...
    >
    > A je?li zarobki s? zbyt ma?e na 5-letni kredyt w wys. 40 000, to jakie
    > powinna mieae, ?eby taki kredyt dostaae?
    > Szefowa powiedzia?a, ?e istnieje mo?liwo?ae niewielkiej podwy?ki, tylko
    > musimy policzyae jaka kwota wystarczy do otrzymania kredytu ;)

    podaj jeszcze wartość kupowanego mieszkania, lub wartość zabezpieczenia
    tj wartość nieruchomości na której hipotece zabezpieczy się bank.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 6. Data: 2005-04-24 20:24:16
    Od: "wolim" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał

    > podaj jeszcze wartość kupowanego mieszkania, lub wartość zabezpieczenia
    > tj wartość nieruchomości na której hipotece zabezpieczy się bank.

    No więc mieszkanie ma kosztować ok. 110 000 - 120 000 zł. (mieszkanie o
    powierzchni ~ 40m2)
    Mój wkład własny jest w wysokości 80 000 zł.

    Innego zabezpieczenia raczej nie mamy ;)

    pozdrawiam
    /\/\\/\/

  • 7. Data: 2005-04-24 22:00:41
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 22:24:16 +0200, wolim <w...@i...pl> napisał:

    > No wi?c mieszkanie ma kosztowaae ok. 110 000 - 120 000 z?. (mieszkanie o
    > powierzchni ~ 40m2)
    > Mój wk?ad w?asny jest w wysoko?ci 80 000 z?.
    >
    > Innego zabezpieczenia raczej nie mamy ;)
    >
    > pozdrawiam
    > /\/\\/\/

    OK Propozycję mam taką: kredyt na oświadczenie, ale zdolność jest. W CHF
    oprocentowanie 2,46%
    na 60 miesięcy - rata 737,81 PLN przy aktualnym kursie kupno/sprzedaż
    2,6773/2,7313
    prowizja przygotowawcza banku - 611,87 PLN
    opłata z tyt. ryzyka hipoteki - 179,48 PLN
    Opłaty wliczone do kredytu
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-04-24 22:31:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    >  Pozdrawiam
    >  Zbyszek

    Zbychu,

    Słuchaj, jest taka sprawa: potrzebowałbym na jutro litr oliwy z oliwek (tylko
    nie jakieś tam hipermarkety), kilo gwoździ i Młodego Technika z lutego 1976.
    Wszystko z dostawą do Zwardonia.

    Da się zrobić?
    Liczę na Ciebie.
    Odpowiedz oczywiście na grupie.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 9. Data: 2005-04-25 00:07:52
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Apr 2005 00:31:06 +0200, Jacek <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Wszystko z dostawą do Zwardonia.
    >
    > Da się zrobić?
    > Liczę na Ciebie.
    > Odpowiedz oczywiście na grupie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    Przykro mi. Nie ta grupa.Poszukaj właściwej to Ci coś powiem.
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    END

  • 10. Data: 2005-04-25 08:37:30
    Temat: Re: Kalkulator zdolnoĹ?ci kredytowej
    Od: "wolim" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    (tylko
    > nie jakieś tam hipermarkety), kilo gwoździ i Młodego Technika z lutego

    NTG. Polecam pl.rec.paranoja

    pozdrawiam
    /\/\\/\/