  • 1. Data: 2005-04-23 13:33:42
    Temat: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna? ja wyprobowalam tylko mbank i vw i
    powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony niz
    mbanku?

  • 2. Data: 2005-04-23 13:47:22
    Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-23 15:33, taora wrote:

    > tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna? ja wyprobowalam tylko mbank i vw i
    > powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony niz
    > mbanku?

    Inteligo

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-23 14:03:13
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Inteligo

    a jakie funkcje cie zachwycily?

  • 4. Data: 2005-04-23 14:26:12
    Od: "R.P." <t...@p...com>

    > tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna? ja wyprobowalam tylko mbank i vw i
    > powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony niz
    > mbanku?

    Jeżeli nic się nie zmieniło, to nadal najlepsze jest Inteligo.

    A co do mBanku to zmienisz zdanie gdy lista odbiorców osiągnie 300kB i na ich
    powolnym SSL każdego 10-tego miesiąca trafi cię cholera.

  • 5. Data: 2005-04-23 14:28:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik taora napisał:

    > a jakie funkcje cie zachwycily?

    Tu nie chodzi tylko o funkcje, ale o sposob prezetowania informacji,
    dostep do nich, sposob wykonywania czynnosci itd. I tu sie zgadzam, ze
    Inteligo jest super.

    Calkiem mily interfejs ma Millenium. Ale bezpieczenstwo jest baaaaardzo
    kulawe.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-04-23 14:46:17
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    taora pisze:
    >tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna?

    Zdecydowanie Inteligo.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2005-04-23 15:12:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    R.P. <t...@p...com> napisał(a):

    > A co do mBanku to zmienisz zdanie gdy lista odbiorców osiągnie 300kB i na
    > ich powolnym SSL każdego 10-tego miesiąca trafi cię cholera.

    Co prawde, to prawda. Ja korzystałem z VW i chociaż generalnie ma słabą
    stronę, to akurat to rozwiązanie bardzo sobie ceniłem.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2005-04-23 15:34:49
    Od: "R.P." <t...@p...com>

    > Co prawde, to prawda. Ja korzystałem z VW i chociaż generalnie ma słabą
    > stronę, to akurat to rozwiązanie bardzo sobie ceniłem.

    Fakt, zlecanie przelewów w VWB w porównaniu do mBanku jest miłe i przyjemnie.
    Krótka rozwijana lista i jeszcze potwierdzenie można sobie wydrukować po
    kilkunastu minutach :)
    A w mBanku lista na parę ekranów, przelewy do 13:25 i jeszcze zabawa z tą szmatą
    z kodami...

  • 9. Data: 2005-04-23 15:37:44
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-23 16:03, taora wrote:

    > a jakie funkcje cie zachwycily?

    - Drukowanie porwierdzeń operacji do pliku pdf,
    - Wyciągi na email - co chyba powinno być standardem w banku
    internetowym a czego w mBanku nie uświadczysz.

    --
    Peet

  • 10. Data: 2005-04-23 15:41:34
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    > - Drukowanie porwierdzeń operacji do pliku pdf,
    > - Wyciągi na email - co chyba powinno być standardem w banku
    > internetowym a czego w mBanku nie uświadczysz.

    rzeczywiscie - to fajne funcje, szczegolnie ta pierwsza!