    From: "jusia" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: sprzedaz dlugu
    Date: Mon, 7 Jul 2003 16:01:36 +0200

    Witam
    Od pewnego czasu mam zadluzenie w banku, pisalam o rozlozenie na ratrty,
    raty dostalam i tutaj ja nie wywiazalam sie ze zobaowiazania, z roznych
    przyczyn, ale one tu nie sa istotne.
    Dlug jak byl tak jest tyle ze dzis dostalam info z banku o sprzedaniu mojego
    dlugu jakijes firmie ktora sie nazywa X.
    Pytanie moje brzmi czy bank mogl to zrobic? Czy nei powinien wystawic mi
    jakiejs egzekucji bankowej? zwrocic sie do sądu? przekazac sprawe
    komornikowi? Sprzedali moj dlug, moje dane..
    Bardzo prosze o opinie.
    pozdrawiam